_SteR_ schreef:Ik wil je bij deze nogmaals héél véél sterkte wensen. Ik heb je uitslagen steeds gevolgd in de hoop dat het toch allemaal nog een beetje op zijn pootjes terecht zou komen, maar helaas lees ik hier ander nieuws..
We hebben wel de perfecte timing voor deze fotoshoot te pakken gehad, daar kunnen we in ieder geval heel erg blij om zijn!
Even over dit topic: kan dit gezeur nou eindelijk ook eens klaar zijn?! Alles wordt maar herhaald en herhaald en herhaald. De TS heeft ten eerste de boodschap allang begrepen (na 8 pagina's!)en ten tweede nu allerlei andere dingen aan haar hoofd.
Nu worden er weer allerlei andere dingen naar haar hoofd gesmeten, zoals: "dit paard is kapot gereden/paard is overvraagd" Kom op zeg?! We zitten hier allemaal achter onze computer, we weten geen van allen wat er met dit paard gebeurd is, het kan toch ook gewoon al in dit beestje gezeten hebben?! Dus ga alsjeblieft niet zulke teksten hier neer smijten.. dit maakt het alleen maar erger.
Jaqueline, veel sterkte in deze lastige tijd, de mooiste portretfoto op gróót formaat komt er zo spoedig mogelijk aan zodat je deze mooie kerel op canvas af kan laten drukken!
Dank je... en vooral voor de mooie shoot

Een hele mooie herinnering voor mij....