Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boeflover schreef:ik denk dat ik ook 'even' ga kijken. het valt nl gelijk in mijn vakantie dus dat is ideaal.
wil ms een pony mee terug nemen, maar kan zelf helaas geen trialer mee nemen. iemand enig idee of er ook vervoer geregeld kan worden? kan ik daarvoor het beste handelaars uit de buurt opbellen of die gaan en een plekje vrij willen houden, of is er genoeg aanbod (naar zeeland..)
wendy_paard schreef:hallo iedereen ik ga ook!
ik ben opzoek naar een paard ik ben alleen zo bang dat ik er een koop met een dierarts prijskaartje eraan die me tot bedelaar promoveerd.
wat zijn jullie tips om te kijken?
of loopt er iemand rond die veel verstand van paarden heeft?
ik wil graag een paardje van z`n markt als de kans zich voordoet..
iemand tips?
wendy_paard schreef:hallo iedereen ik ga ook!
ik ben opzoek naar een paard ik ben alleen zo bang dat ik er een koop met een dierarts prijskaartje eraan die me tot bedelaar promoveerd.
iemand tips?
tina schreef:wendy_paard schreef:hallo iedereen ik ga ook!
iemand tips?
een markt is meest even grofgezegdde voorportaal van de slager
boeflover schreef:ik denk dat ik ook 'even' ga kijken. het valt nl gelijk in mijn vakantie dus dat is ideaal.
wil ms een pony mee terug nemen, maar kan zelf helaas geen trialer mee nemen. iemand enig idee of er ook vervoer geregeld kan worden? kan ik daarvoor het beste handelaars uit de buurt opbellen of die gaan en een plekje vrij willen houden, of is er genoeg aanbod (naar zeeland..)
Tumba schreef:Dat ben ik niet met je eens. Er staan tal van particulieren en mensen/fokkers met overvolle stallen. Er staan wel veel
paarden voor export, maar dat is niet alles!
En, de meeste paarden worden wel verkocht.. juist de zielige paarden. Eigenlijk best gemeen, de goede paarden (gezonde)
worden daardoor wel een beetje verwaarloosd door de menigte.