Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Urko schreef:Ik heb echt geen idee, gister nog met een vriendin in de bak gelongeerd en die maakte nog te opmerking dat hij zo'n mooie droge benen had, en toen heb ik ook bewwust gekeken en daarom weet ik zeker dat er gister avond nog niets aan de hand was. Maar toen ik hem vanochtend uit de wei haalde zag ik meteen dat linksachter wat dik was. Niet warm en hij loopt er gewoon goed op, dus ik kijk gewoon even af. Heb gekoelt en er zit nu coolgel op, en toen ik net weer ben gaan kijken stond hij ook niet op rust ofzo. Maar het was ook niet dunner geworden.
Vriendlief denkt overigs dat het weer paniek is om niks, aangezien urko echt een watje eerste klas is en als hij pijn heeft (of denkt dat hij pijn heeft) meteen chagerijnig is. En dat is hij dus ook niet, hartstikke vrolijk.
IKbenEllen schreef:Wij komen al jaaaaaaren kijken, maar nog nooit regen gehad... dus dat komt dit jaar ook vast goed
Urko schreef:vanochtend gekoeld, vanmiddag gekoeld en 20 min op het hard gestapt, nog even met de staleigenaar wat testjes gedaan (in zijn been geknepen, buigbruifje). Is niet warm, loopt goed en na het wandelen was het been dun en dat was het net nog.