Knap werk! De meeste tinkers zijn te lui om hun benen op te tillen al met dresuur. Heb zelf ook een tijdje een tinker gereden. Die sprong 30 cm toch wel wat lager haha.
Anoniem
Geplaatst: 10-12-09 18:11
Zo hee, wat een knappe knol, wauw. Hoop dat mijn a.s. kruising kwpn-tinker (moet nog geboren worden) dat ook leert !
Echt heel stoer om te zien! Ik probeer mijn tinker ook te leren springen, maar ze tilt haar beentjes niet goed op bij gewone hindernissen... (Boomstammen in het bos doet ze wel goed, ik denk omdat ze snapt dat die niet gewoon uit elkaar vallen als je ze aantikt).
Wauw Meid, Toppertjes zijn jullie, een perfecte combinatie, en eigenlijk commentaar heb ik echt niet!
Vind het geweldig jullie zo te zien!
Antics
Geplaatst: 20-12-09 08:53
Wauw!
Dat is nu mijn droom, een eigen tinker, die kan springen!
Je beestje kan goed springen. Lekker hoog! Ik wist niet dat Tinkers dat zó goed konden. Maar verschilt ook per beestje en ruiter natuurlijk Jullie zijn een goede combi, en wat een mooie tinker!
Oeps.. Ik zei altijd ik zal nooit een tinker, of haffie, of fjord willen (altans die steverige pony's) omdat ik zo hou van springen, en hun niet echt hoog kunnen springen.. Maar mijn woorden zijn terug genomen! Super!
MelanieB
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-09 14:43
_carmen schreef:
gave tinker! kan het zijn dat ik jou tinker wel eens op horsetycoon heb gezien ?
Klopt.
@Lysanno, haha ja, ze kúnnen het zeker wel!
biesbas
Geplaatst: 25-12-09 14:44
Wow die kan springen!
EvelienTje_
Geplaatst: 25-12-09 21:27
Nooit geweten dat een Tinker zo hoog kon springen.