Wil eerst graag weten of de aanbiedingen werkelijk iets zijn Of er nog wat Westernspul en chaps liggen of dat het geen oude troep is.. Dus let me know (evt via pb!)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de extra aanbiedingen. Ik kan pas zaterdag, dus ik hoop dat dan nog niet alles op is. Wie gaat er morgen en laat even weten wat er nog meer voor leuks ligt?
Coentjuh
Geplaatst: 07-04-09 10:04
aatjuh12 schreef:
alles wat in de folder staat is in de aanbieding..
Ja dat weet ik, kom er al jaren.. Maar het komt nogal veel voor dat er aanbiedingen zijn, waar je uiteindelijk niets aan hebt, stel een longeerlijn voor een euro zonder clipje (ik noem maar wat als voorbeeld) en ik vroeg me af of jullie ff willen neuzen bij de western-artikelen of dat de aanbiedingen waard zijn om even heen en weer te crossen naar R'dam
Ik wil ook.. Maar zit beetje krapjes in de tijd Misschien vrijdag ochtend even heen en weer crossen.. Moet een nieuwe rijbroek en nieuwe cap.. En wil stiekem ook weer een anky pad
Is er iedere dag een andere actie ook ofzo? ik hoorde iets van vrijdag met de hv polo jassen en dekjes? Maar is dat alleen op vrijdag? Anders lig ik morgen om 10.00 uur voor nix voor de deur
Ik ga morgen al (A) (enige dag dat ik kan... ) @ Coentjuh: Als ik het niet vergeet, zal ik even kijken voor je!
Mijn verlanglijstje vanaf de folder (A) - Dekje - Deken/longeersingel - Longeerzweep - Slofteugel - En wou graag zo'n bodywarmer van 5 euro, maar ik moet heel de dag werken op zaterdag Erg balen..
Verder wil ik kijken voor bijpassende peeskappen bij het dekje! En nou ja, verder zal ik het wel zien
@ Diegowendy - Ja er staat bij de jassen dat het alleen geld voor goede vrijdag en 2e paasdag
Owwww okee haha nou bij deze ga ik vrijdagmiddag ook nog ff spieken
Amaryllis
Geplaatst: 07-04-09 12:48
DiegoWendy schreef:
Is er iedere dag een andere actie ook ofzo? ik hoorde iets van vrijdag met de hv polo jassen en dekjes? Maar is dat alleen op vrijdag? Anders lig ik morgen om 10.00 uur voor nix voor de deur :D
Dan treffen wij ons morgen vroeg
Coentjuh
Geplaatst: 07-04-09 15:08
aatjuh12 schreef:
oowh oke op die fiets ik ga waarschijnlijk ook pas zaterdag.. weet niet of het dan nog nut heeft om voor je te kijken? wanneer wilde jij gaan?
Weet ik nog niet
Suzeltje
Geplaatst: 07-04-09 16:22
Ik ga morgen waarschijnlijk Zou wel leuk zijn als ik mooie leren laarzen kan vinden. Weet iemand hoe het zit met die aanbieding die helemaal onderaan de eerste pagina staat, over petrie laarzen van 325 naar 180 euro? Welke soort is dat? Volgens mij is de petrie Anky ook 325 euro, maar ik kan me vergissen.. Verder ga ik denk ik niks kopen, aangezien ik dan geen geld meer over heb Ik wil wel even kijken voor andere leuke aanbiedingen.
Ik gok het wel, er stond toch volnerf rundleder in de aanbieding? Want de anky´s zijn van volnerf rundleder en de rest is bijna allemaal kalfsleer
x_Staceyy
Geplaatst: 07-04-09 16:32
De petrie anky is idd 325 euro, maar weet niet of ze deze ook bedoelen. zoja een echte aanrader, ik heb ze ook, en bij mij zitten ze nu super, wel even op je tanden bijten met inlopen
Suzeltje
Geplaatst: 07-04-09 21:02
Ik hoop dat het de anky is Ik heb het even opgezocht en de omschrijving komt inderdaad overeen met de anky. Het scheelt wel een hoop geld dus dat is mooi meegenomen dan Haha ik weet dat ze erg vervelend zijn met inlopen, maar dat heb ik er wel voor over.
Tamara21
Geplaatst: 07-04-09 21:28
Ik ga maandag 2de Paasdag met een stel stalgenoten. Dus mensen niet alles kopen hé.. Ook nog wat voor ons overlaten...