Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en ik dat ook nooit iemand heb zien beweren)
pharagirlke schreef:Ik vraag me af waarom iedereen er op springt dat je een paard niet 100% kan inschatten als ik dat nooit beweerd heb(en ik dat ook nooit iemand heb zien beweren)
Ik vroeg me idd af of die meer kon dan goed blijven zitten en paarden inschatten. Ook al is dat op zich al een gave waar maar weinige over beschikken. Maar bij mijn weten ben ik nog altijd vrij om die vraag te stellen...
Ik stel de vraag toch ook niet meer? Ik bevestig gewoon het gedacht van iemand. En ook al is zijn zit niet "representief" dan nog kan de stijl van het inrijden me niet aan staan
Dat had ik inderdaad wat duidelijker kunnen plaatsen. Ik kan idd niet oordelen over zijn algemene stijl

pharagirlke schreef:Ik stel de vraag toch ook niet meer? Ik bevestig gewoon het gedacht van iemand. En ook al is zijn zit niet "representief" dan nog kan de stijl van het inrijden me niet aan staan
Dat had ik inderdaad wat duidelijker kunnen plaatsen. Ik kan idd niet oordelen over zijn algemene stijl
poes schreef:Neen idd, maar ik vraag het me ook wel afInrijden/zadelmak maken is echt een kunst apart en dat doet hij heel goed, maar ik zou hem dus ook eens willen zien op een doorgereden paard
Blijkbaar springt hij dus concoursen.
Ik wou dat ik zo goed kon blijven zitten
das dan weer het uiterste nemen.
Ik heb bv nog nooit een paard zadelmak gemaakt in mijn leven. En als ik het al zou doen, zou dat beslist onder degelijke begeleiding zijn de eerste keren. Then again heb ik ook nog nooit grand prix gereden en tòch kan ik wel zien of mijn vriendinnen die wel richting dat niveau gaan, een goede dag hebben met rijden of niet.
Dus dat is sowieso "onzin". Het is niet omdat je het zelf niet (beter) kan dat je niet kan zien of er wat fout gaat en of jij je kan vinden in die stijl.... (zoals zoveel bokkers tegen LDR van Anky zijn terwijl ze het haar ook weer niet nadoen... En dat mag dan weer wel)
Mijn lesgeefster is daar al helemaal het bewijs van.
Maar goed, daar kan jij natuurlijk niets aan doen. Maar om maar even duidelijk te maken hoe ik de reacties in dit topic in het algemeen "zie"
pharagirlke schreef:ik geloof niet dat veel mensen hun paarden naar iemand zouden brengen die op die manier erop gaat suldas dan weer het uiterste nemen.
Als je iets niet kan moet je er niet aan beginnen... Maar als iedereen zo dacht dan zouden we sowieso nog maar weinig problemen hebben in de wereld dus daar kan Gert dan weer niets aan doen 
pharagirlke schreef:En moet je zelf professioneel zijn om het ergens niet mee eens te zijn dan?Ik heb bv nog nooit een paard zadelmak gemaakt in mijn leven. En als ik het al zou doen, zou dat beslist onder degelijke begeleiding zijn de eerste keren. Then again heb ik ook nog nooit grand prix gereden en tòch kan ik wel zien of mijn vriendinnen die wel richting dat niveau gaan, een goede dag hebben met rijden of niet.
Dus dat is sowieso "onzin". Het is niet omdat je het zelf niet (beter) kan dat je niet kan zien of er wat fout gaat en of jij je kan vinden in die stijl.... (zoals zoveel bokkers tegen LDR van Anky zijn terwijl ze het haar ook weer niet nadoen... En dat mag dan weer wel)
Mijn lesgeefster is daar al helemaal het bewijs van.
En da's dan weer wat me irriteert, op sommige dingen mag je wel commentaar geven als je het niet kan, en op andere krijg je meteen heel het topic over je heenMaar goed, daar kan jij natuurlijk niets aan doen. Maar om maar even duidelijk te maken hoe ik de reacties in dit topic in het algemeen "zie"