Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rina schreef:Gezocht voor de zaterdag (paintshow) een groom![]()
Ik wil graag met mijn 2 jarige merrie gaan voor de halter, maar dr pleegmoeder moet mee. Vervoeren en op terrein zonder haar zie ik niet gebeuren. QT hangt nog heel erg aan haar, en ik kan en wil dat op het moment nog niet verbreken. QT heeft vorig jaar genoeg voor dr kiezen gehad. Ik ben dus iemand nodig die mij helpt met de kleine en tijdens de proef pleegmams vast kan houden. Hoeft dus niet vanaf hier thuis mee, afspreken op wedstrijdterrein is okee. Pleegmams is Elanimo (Daisy) dus geen van mijn draken
Dime schreef:krijgen we programma boekjes van te voren met evt proefjes, of bij betaling ?
shellybelly schreef:Dime schreef:krijgen we programma boekjes van te voren met evt proefjes, of bij betaling ?
Je krijgt tzt een bevestigingsfactuur via de mail.
Een tijdschema en de patterns komen nog op onze site: http://www.swrn.info.
Maar ik ben nu een beetje druk met het invoeren van alle inschrijvingen dus een bevestigingsfactuur kan even iets langer duren dan gebruikelijk. We willen graag zsm een tijdschema op de site hebben dus het invoeren gaat even voor
Vandaag was dus de sluitingsdatum!! Ik heb heel veeel inschrijvingen ontvangen, dus het wordt een gigantisch leuke show...alleen heb ik wel gezien dat sommige onderdelen achter blijven qua deelnemers...deze komen misschien nog te vervallen als er geen inschrijvingen voor zijn. Controleer dus kort voor de show nog onze site en je mailbox. Want wie een geldig en leesbaar emailadres heeft opgegeven ontvangt ook nog allerlei info via de mail!