Nee wil einde ochtend weggaan dus dan is auto maby wel te doen.. retourtje trein met zn 2en is ook niet bepaald goedkoop te noemen!
Knowhow
Geplaatst: 13-03-09 12:50
Helaas rijd ik zelf niet mee maar heb wel 2 kaarten voor zondag!
chance
Geplaatst: 13-03-09 12:50
Ik zou met de trein gaan. vanaf het station in den bosch in het 15 minuten lopen. Want als je met de auto komt, kun je al bijna nergens meer parkeren hiero.
Voor degene die met de trein komen, ik kan met jullie meelopen naar de brabanthallen. Is voor mij maar een stukkie omfietsen
Ik kom ook zeer waarschijnlijk Alleen welke dag weten we nog niet.. We krijgen misschien kaartjes voor zaterdag alleen we hebben er niets van gehoort! Dus deze week nog even achteraan gaan en hopen dat we ze krijgen...
Wij staan meestal in de woonwijk er naast, 5 min lopen, gratis...
Carolienn_
Geplaatst: 13-03-09 14:39
oeh ik mag vrijwilligerswerk door op indoor-brabant! ik heb er echt heel veel zin in. ik moet namelijk nog mijn maatschappelijkestage voor school doen en dacht dat het wel een leuk idee was om dat daar te doen. ik kom gratis binnen en mag mensen naar de vip tafels brengen en mag daar ook staan zodat ik alles kan zien enzo heb er echt al zin in!
Ik, m'n zusje en m'n papa gaan ook! Helemaal vanuit Friesland komen we daar met z'n drietjes op de VIP (!) te zitten! Mijn vader heeft gratis kaartjes gekregen van de medicijnenfirma Dopharma, hij is namelijk dierenarst en besteld daar zijn medicijnen. Wij gaan zaterdag, naar de wereldbekerkwalificatie dressuur. En we hebben er heel erg zin in!
weet er hier iemand hoe het zit met die parkeer kaarten om op het terrein van indoor zelf te kunnen parkeren, en waar kun je anders het beste parkeren met de auto ?