kohtje schreef:ls het paard regelmatig kreupelheid vertoont, dan hadden er scans of röntgenfoto's gemaakt moeten worden - dan is het overzichtelijk wat er in feite aan de hand is.
Ze is gescand en op de foto geweest!
Wat kwam daar uit?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kohtje schreef:ls het paard regelmatig kreupelheid vertoont, dan hadden er scans of röntgenfoto's gemaakt moeten worden - dan is het overzichtelijk wat er in feite aan de hand is.
Ze is gescand en op de foto geweest!
luuntje schreef:Schandalig om deze manege zo door het slijk te halen.
Ik heb er ook gestaan en weet uit ervaring dat ze erg goed voor hun manegepaarden - en pony's zorgen.
Dagelijks los in de bak of op de wei.
En af en toe een vakantie van 2 weken.
Lotus ken ik als een zuur paard die vaak kreupel was.
Als ze geholpen had kunnen worden hadden de manege eigenaren dat vast gedaan.
suleilitha schreef:Nog even ophelderering geven van mijn visie op de enorme verdikking op het spronggewricht, dit lijkt nog het meest op een enorme spat maar dan ook enorm.
Als je verder de foto van het paard goed bekijkt (al is het een ouwe) kun je zien dat ze niet bepaald droog beenwerk heeft. (dit wijst op zwakte in de benen) En dat wordt dan gered en moet een onzekere toekomst tegemoet als recreatiepaard?????
Luuntje, paarden die vaak kreupel zijn, hebben pijn en worden daardoor vaak ook zuur......
Kelly_Taco schreef:Voor zover ik weet is er op de foto's niets te zien geweest.
Ze had idd wel gallen, haar onderbene waren zeker niet droog.
suleilitha schreef:Dan rest me de vraag of de sprong wel is meegenomen in het rontgenverhaal.... maar goed, het is aan alle kanten duidelijk dat dit een paard is wat op is en kreupel.
BraveSpots, wat denk je van slijtage die de pijn veroorzaakt?
suleilitha schreef:Dan rest me de vraag of de sprong wel is meegenomen in het rontgenverhaal.... maar goed, het is aan alle kanten duidelijk dat dit een paard is wat op is en kreupel.
BraveSpots, wat denk je van slijtage die de pijn veroorzaakt?
]
suleilitha schreef:Nee, alleen ik kan wel zeggen dat een dergelijk spronggewricht als op de foto te zien is echt niet normaal is. Zowiezo komt een paard er niet mee door een klinische keuring om van rontgenologisch maar te zwijgen. Het is goed te zien dat het echt goed fout is.