Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lord_Ik schreef:Mij hebben ze altijd verteld dat de persoon die het dier leidt, op de grond of erop verantwoordelijk is voor een eventueel ongeluk?Of zou dat anders zijn in België en Nederland?
Lord_Ik schreef:Mij hebben ze altijd verteld dat de persoon die het dier leidt, op de grond of erop verantwoordelijk is voor een eventueel ongeluk?Of zou dat anders zijn in België en Nederland?
Daisy01 schreef:Heb je er zelf beleerd eigenlijk?
Binckydenice schreef:Waarom geeft haar eigenaar haar niet een jaar of twee rust, zodat het dier even bij kan komen? Je ziet duidelijk dat het dier hieronder lijdt?
Ik vindt het raar dat jullie zo met een die omgaan, ze ziet er echt niet gezond uit....
Lord_Ik schreef:Ik laat haar als ik rij ook altijd even buiten, ervoor of erna, maar dan staat ze nog steeds 4/7 binnen.
Binckydenice schreef:Lord_Ik schreef:Ik laat haar als ik rij ook altijd even buiten, ervoor of erna, maar dan staat ze nog steeds 4/7 binnen.
Tja, ik vindt het niet kunnen dat je met deze pony gaat rijden, laat haar lekker bijkomen zonder teveel van haar te vragen. Ze ziet er onderbouwt en slecht uit... Ik zou er niet trots op kunnen wezen als je hiermee aan zou komen....