eper paarden 4 daagse 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:59

wupke schreef:
Ik sta nu als 30 in de wachtlijst volgens mij maak ik geen kans meer ;(
Heb ik daarvoor speciaal mijn wekker gezet om als een van de eerste in te schrijven :P

De kans is heel groot dat je wel mee kunt doen. Ik stond vorig jaar ook op de wachtlijst, nr. 24 of zo, en ik kon wel meedoen.

Komt vast goed!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:03

Sprintje schreef:
juval schreef:
ik ga bij mn zusje logeren, die woont (heb ik net opgezocht) ca 6 km van het startterrein. Ik weet nog niet of we dan met de trailer komen, of onder de man.

Ik denk dat we het beste met de trailer kunnen gaan :D Anders komt er nog eens 12 km bij op op een dag, das best veel voor die ongetrainde dressuur paarden }:0 :+

:D Die van Juval is wel wat gewend hoor.

MirjamN

Re: eper paarden 4 daagse 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 09:10

Goed nieuws, ik heb een plaatsje bij Vosselman op Jagtlust! Hij had een reservering van een grote groep, maar nog geen bevestiging van hen, dus wie weet komt er nog wat vrij bij hem, dus als je nog wat zoekt.... iedereen bedankt voor de suggesties overigens, ben hard aan het proberen geweest en ineens ging gisteravond de telefoon; met Henk Vosselman! Jippie!

Ik moet alleen een bekentenis doen... ik ben niet zo goed in alleen zijn en al helemaal niet zo goed in alleen eten! Verder heb ik nog nooit gekampeerd zonder dat het ontbijt en avondeten geregeld was... dus ik hoop dat we met een groepje kunnen eten, lijkt me gezellig. En ik hoor graag hoe jullie het ontbijt oplossen, vooral hoe hou je je boter koel? en dat soort dingen...!

Maar ook, waar kun je goed en lekker avondeten (geen friet met een kroket, gewoon eten)?

En daarnaast ga ik na ik Hans weer heb opgebouwd na zijn behandeling van de osteopaat voorzichtig trainen voor de 4 daagse! Weet nog niet hoe zoiets aan te pakken, maar veel buiten rijden is alvast goed!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:35

Als ik een plekje krijg op Jagtlust dan mag je rustig met ons mee ontbijten/dineren hoor :Y)

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:28

Gezellig Noisy! Geruststellend ook, hihi! Ik hoop voor je mee!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:36

Altijd leuk om andere mensen cq bokkers te ontmoeten :)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:53

MirjamN schreef:
Gezellig Noisy! Geruststellend ook, hihi! Ik hoop voor je mee!

en anders als het nou mooi weer is, zorgen dat we op donderdag ofzo een BBQ afspraak hebben met meerdere :D

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:57

Leuk idee Michele! En hoe werkt dat, zijn daar BBQ's of moet je die zelf meenemen?

Enne, kampeerdummy vraag, maar hoe houd je je boter koel? Of moet ik een koelkast meezeulen, dat zal toch niet waar zijn?

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:00

MirjamN schreef:
Leuk idee Michele! En hoe werkt dat, zijn daar BBQ's of moet je die zelf meenemen?

Enne, kampeerdummy vraag, maar hoe houd je je boter koel? Of moet ik een koelkast meezeulen, dat zal toch niet waar zijn?

ach kunnen we vast wel wat regelen ik woon in epe dus kan wel een BBQ meenemen.
maar zoiets is misschien wel leuk om te doen op donderdagavond met de meiden+ aanhang van bokt

Intresse in? :D

Euhm boter koel houden? kleine koelkast heb ik heel misschien wel voor

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:06

Relaxed zeg, jij woont er gewoon! Lijkt me wel leuk met al die bokkers!

Hou me aanbevolen voor de koelkast ;-)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:09

MirjamN schreef:
Relaxed zeg, jij woont er gewoon! Lijkt me wel leuk met al die bokkers!

Hou me aanbevolen voor de koelkast ;-)

jaaaaaa toch een voordeel van in epe wonen :D :D :D ;)

ik zal eens kijken van de week

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:20

Op donderdagavond krijg je al eten vanuit het evenement: de zogenoemde "Braai". Zit bij het inschrijfgeld inbegrepen.

Op vrijdagavond na de intocht is er ook gezelige muziek in de tent en natuurlijk de prijsuitreiking van de leukste, origineelste uitdossingen tijdens de intocht.

Dus jullie BBQ zou ik op een andere dag plannen :Y)

Er wordt nog gestudeerd op een extra activiteit op een andere avond, maar dat is nog te vers om daar nu al iets zinnigs over te zeggen. Hiervoor wordt gedacht aan de maandagavond of dinsdagavond

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:32

Hoe laat is dat vrijdagavond afgelopen? In verband met naar huis rijden...

Wel leuk om in het begin al iets te doen, dan leer je elkaar gelijk al kennen! Disndag ie iedereen er, maandag waarschijnlijk nog niet... of komt iedereen 's maandags al?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:33

Zag net al de oproep voor aanbieders van accomodatie in de Schaapskooi staan.
Is de Berghoeve niet iets, kampeerboerderij met mogelijkheden, ik heb althans eens geinformeerd voor een weekend met een groep ijslanders, en dat was wel te regelen zeiden ze toen.

Of anders heb je ook nog de fam. van Egteren, die hebben zo'n toer de boer op ding, met tenthuisjes met echte bedsteden enzo.

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:02

MirjamN schreef:

Je komt toch niet naar Epe om er zo snel mogelijk weer weg te willen? 8)7 :D

Ik heb afgelopen jaar zelf in Zorgvlied gereden en ben daar zaterdag overdag pas vertrokken, is veeeeel relaxter :z *D

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:08

EP4D schreef:
MirjamN schreef:

Je komt toch niet naar Epe om er zo snel mogelijk weer weg te willen? 8)7 :D

Ik heb afgelopen jaar zelf in Zorgvlied gereden en ben daar zaterdag overdag pas vertrokken, is veeeeel relaxter :z *D

Sorry Jos hoe erg ik het ook vind om Epe weer te moeten verlaten, ik ga ook altijd na de intocht gelijk naar huis. Dit om dat mijn vriend annex chauffeur bij de intocht komt kijken en hij weigert om ook maar 1 nachtje in de tent te moeten slapen |( .

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:13

Nobbygaard, ik kan niet begrijpen dat hij dat niet één keertje per jaar voor jou over heeft ;)

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:29

EP4D schreef:
Nobbygaard, ik kan niet begrijpen dat hij dat niet één keertje per jaar voor jou over heeft ;)

Ik laat hem weleens met jou een praatje maken :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:17

Ik zou best graag t/m zondag of zo willen blijven, maar mijn accommodatiekosten verdubbelen dan!!! Een weekend kost net zoveel als een midweek en dan wordt t ineens best prijzig.

Wij gaan wel altijd maandag einde ochtend erheen, lekker de paarden op hun plek zetten en begin van de avond een eigen buitenrit maken. Vanaf de stal waar we staan kunnen we vrij makkelijk het bos in, vorig jaar ook gedaan en prima bevallen!

Intocht hebben we met mijn twee paarden wel gedaan maar helaas is de Tinker van mijn vriendin absoluut geen dooie diender, die zou de hele optocht op stelten zetten en in paniek heel Epe doorrennen, dus geen optie voor ons!

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:24

Mirjam, wij willen ook mee ontbijten en ik ben ook een complete kampeernitwit:-( brood zonder boter dan? we komen maandag avond aan (hoop ik..) en willen of vr avond laat of zaterdag ochtend vertrekken...! En we gaan graag mee uit eten, drinken, de omgeving verkennen. Ik ben bang dat het allerlaatste wat je daar overkomt "alleen zijn "is :-) Overigens is mijn paard ook een heethoofdje, overleef ik het wel (vraag aan ervaren 4-daagse-ruiters...). Ik bouw nu op, maar huifkarren heb je hier op het strand niet...:-( fanfares kent ze wel, vreemde uitdossingen ook...wat kan me nog meer overkomen????

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:40

komt helemaal goed.. bij henk zijn koelkasten... en tis one big happy familie... dus iedereen helpt elkaar... en ik heb een 1 pitsgastelletje dus wil best soep warm maken voor iedereen hahahahahahaahhahaha

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:02

He! lees ik daar iets over verkleedpartijtjes! :D
Daar zijn m,n paard en ik gek op :j Ik heb nog heel wat " verkleed-pakjes" in de kast hangen :D Hoop alleen dat het niet "over the top" is :o
Is die intocht meteen na de 4e dag? of heb je nog tijd om jezelf en paard om te kleden?

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:12

Paxine ik rij op vrijdags altijd vroeg dan heb ik tijd om alles netje klaar te maken en te verkleden en dan vertreken we mestal met de groep van de camping naar verzamel plaats

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:25

Yes!!!
Ik heb een plekje weten te bemachtigen op Jagtlust *\o/* Thanx to Kkkaren, muchos gracias _/-\o_

Ik ben volleerd Kampeerster :Y) met electrische koelbox dus die boter kan je wel bij mij parkeren :))

Bbq is een leuk idee. Wij komen de 8e aan.
Misschien is het een idee om het dan te doen? Dan leert iedereen elkaar kennen voordat de rit begint en kunnen we elkaar onderweg herkennen of samen op rijden. Of komt iedereen pas laat aan?
Laatst bijgewerkt door Noisy op 04-02-09 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:36

Oeh dat wordt gezellig op de camping :D

Weet iemand of je moet aanbetalen bij die camping? Ik heb er echt zin in :D