En dan een heule lelijke valse hond erbij.
En van die bordjes aan je draad, pas op: hoogspanning! Levensgevaarlijk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bizar dat je ook in een gastenboek terug leest...
)
suleilitha schreef:Ik ga niet met bakstenen aan de gang,wees niet bevreesd
Net kwam er nog een tip binnen van een niet nader te noemen gastenboek, en daar las ik het nodige over onze mishandelpraktijken, verwaarloospraktijken. Het klassieke verhaal zoals je dat op Bokt ook vaak leest over verwaarloosde paarden die zogenaamd geen aandacht krijgen en er ietwat verfomfaaid bijlopen. Kreten als een hengstenvlecht die er al meerdere dagen inzat en hoe zielig, was uitgezakt, en hoeven die er niet uitzagen. Net of paarden die feitelijk nog in de opfokfase zitten, maandelijks een smid zien, hahaha, laat me niet lachen. En verder zouden ze honger hebben want ze hinnikten als er iemand met brood kwam. Ach ja, welk paard doet dat niet....
suleilitha schreef:Ik ga niet met bakstenen aan de gang,wees niet bevreesd
Net kwam er nog een tip binnen van een niet nader te noemen gastenboek, en daar las ik het nodige over onze mishandelpraktijken, verwaarloospraktijken. Het klassieke verhaal zoals je dat op Bokt ook vaak leest over verwaarloosde paarden die zogenaamd geen aandacht krijgen en er ietwat verfomfaaid bijlopen. Kreten als een hengstenvlecht die er al meerdere dagen inzat en hoe zielig, was uitgezakt, en hoeven die er niet uitzagen. Net of paarden die feitelijk nog in de opfokfase zitten, maandelijks een smid zien, hahaha, laat me niet lachen. En verder zouden ze honger hebben want ze hinnikten als er iemand met brood kwam. Ach ja, welk paard doet dat niet....
Normaal ben ik een heel rustig persoon, maar dat soort mensen halen me toch echt het bloed onder de nagels vandaan..
Jaloers?
Die is wel heel slecht..xSiep schreef:Ik heb dit topic vol verbazing doorgelezen![]()
Die moeder!! Ik kan echt niet tegen dat soort mensenNormaal ben ik een heel rustig persoon, maar dat soort mensen halen me toch echt het bloed onder de nagels vandaan..
Echt ontzettend irritant dat ze maar vanalles roepen terwijl ze dus blijkbaar helemaal geen verstand van paarden hebben
Ik vind het echt heel knap van je hoe je reageert! Echt super!![]()
Het lijkt me eigenlijk best grappig als de DB komt, die kan die mensen even mooi vertellen dat er helemaal niks mis is met twenters met klitten in hun manen/staart enz. Puur natuur toch?![]()
En het feit dat je 2 auto's en paarden hebt tegen je gebruikenJaloers?
![]()
Dat argument van het hinniken naar mensen die brood bij zich hebbenDie is wel heel slecht..
Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt, en ik hoop echt dat die moeder flink op haar nummer gezet wordt!
eh nee.
....heb toen gezegt dat ik haar niet meer in de buurt van mijn paard wilde zien of horen dat ze daar was geweest.Ze heeft geen toestemming en zal die nu ook nooit krijgen en dat ik de manege volledig aansprakelijk zou stellen voor alle schade die mijn paard op zou lopen.
)...dat jij 2 auto's hebt en meerdere paarden moet jij weten,daar heeft zij niets mee te maken.Dat zijn jouw zaken...al houd je er een heel wagenpark en een stoeterij op na.Dat geeft deze meiden geen recht om zich met jouw paarden te bemoeien
Echwel schreef:Heb je geen grote hond of kun je die misschien lenen, bordje om zijn nek met
"make my day"![]()
Jeetje Sul!!! Ik lees nu pas het hele verhaal, ik kan me voorstellen dat je WOEST bent!!! En nu heb je nog "geluk" dat die moeder is komen klagen want anders was je er misschien nog lang niet achter gekomen! Ik vind het echt ongelooflijk brutaal en te gek voor woorden dat die etters zo op je eigen erf komen en dat jij nu allerlei dingen moet gaan aanpassen en je dan ook nog ergens anders in een gastenboek moet lezen wat men over je zegt!
giotto schreef:Ongelooflijk...
Man,man,man,waar gaat dat naartoe zeg??
En ik weet niet wie er het brutaalst is,die pubers of de moeder??
Het getuigd allesinds van heel weinig opvoeding,normen en waarden.
Als ze nu een klein beetje verstand in hun domme koppen hebben dan blijven ze voorlopig ver weg van je paarden.
Maar ik denk niet dat je daarop moet rekenen...
Kan je nergens een enorm valse,aanvallende hengst lenen die iedereen de wei uitjaagd?
Om ze even een lesje te leren![]()
Ik hoop allesinds voor jou dat je tweejarigen er niet teveel door getraumatiseerd zijn,door alles dat die rotkinderen er al met gedaan hebben...
En dat er snel een oplossing komt voor deze ellende!
Het beste kun je met een ritselende zak vol met brood bij hem de wei in gaan.