KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:18

Hierbij de link voor het programma in Drachten:
http://www.paardenruiterinstructieweken ... age&page=2

Ben vanochtend ook gebeld door de KNHS, opgegeven dat me paard flink kreupelt staat en wss een peesblessure heeft dus dat het voor mij ophoudt. Ik was nummer 20 op de wachtlijst, mijn hemel wat zijn er veel uitgevallen haha! Mja ik zie het toch echt niet zitten in die tent, vind Drachten echt een goed alternatief voor dit jaar. Ga wss ook me pony er naartoe meenemen ipv Wyron. Heb er zo'n slecht gevoel bij, me collega komt morgen om hem "uit te lezen". Hou me hart vast... :(

Myour

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:43

Echt balen hoor Kirsten, zal voor je duimen voor goed nieuws, maar toch fijn dat je een ander paard kan meenemen naar de week. Had het eigenlijk wel verwacht dat er veel zouden uitvallen. Rustige paarden zullen er denk ik wel kunnen staan maar denk dat beetje hete/nerveuze paarden er echt niet lekker in staan.

@ Sizzy: gefeliciteerd met je winstpunt :)

@ Sofie: hier werd het idd ook rond vier uur bewolkt, gelukkig bleef de temperatuur wel redelijk.

Heb vanmiddag zóó lekker gelest met Mexx :D ook beginnetje gemaakt met het wijken, wat ie nog wat lastig vond maar zaten zeker al goede passen bij beide kanten op. Dus vanuit daar kunnen we fijn verder werken :)

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:48

@ Sizzy : leuk dat je een heerlijke vakantie hebt gehad :D heerlijk lezen, slapen en zwemmen, heb ik ook in egypte gedaan en veel gegeten haha.... Fijn dat Gadget zo fijn loopt met die nieuwe singel :) Cavella heeft alleen last van de warmte maar niet van het verharen. Is even weer wennen en dan is het weer goed. Fijn dat je wedstrijd goed ging, ondanks de warmte :)

@ kirsten3110 : Heb niet meegedaan aan Koninginnedag dus heb het overleefd :P heb wel alles op tv gekeken. De hoop met Ron is er zo te lezen, met veel oefenen moet het zeker gaan lukken :j Aaaah nee balen dat Wyron kreupel staat :( Sterkte!!

@ lemanthia : dan mag jij voor ons gaan genieten, want lees dat bijna niemand meer gaat. Fijn dat Bo het springen leuk vind te vinden :)

@ _Sofie : Even doorzetten met leren, dan haal je ze ook mss allemaal in 1 keer, veel beter :) Heerlijke buitenrit gemaakt, alleen!! Goedzo, vind dat altijd wel heerlijk alleen met je paardje naar buiten, even je gedachtes leeg maken. Fijn dat Vic fijn liep op de wedstrijd :) Met vaak wedstrijdjes moet het wel goed komen. Hier ook vanmorgen lekker zonnetje en opeens vanaf de middag aan het betrekken en regen :(

@ lrtj_ : Fijn dat je Pim zo goed liep :) Dat andere ruiters niet uitkijken, is een algemeen probleem grrrr. Ja ze liep echt heerlijk <3 Auuu dat moet pijn hebben gedaan :wow: Sterkte!!!! Jammer van je camera, maar blijkbaar als een vervoegd verjaardagscadeau gekregen haha :P

@ Manny : Haha dus geen spierpijn van het springen :P

@ tessa_utah : Dankje :)

@ moonforever : Ohhh germ, haha nee Cavella heeft dat soms ook wel eens, doodop haha. Ohh heerlijk afgekoeld met je paardje, lijkt me echt heerlijk :P Helaas is Cavella bang voor water....

@ Denicee_x : Leuk dat je in Frankrijk bent, geniet er van :) Aaaah Denice nee balen zeg :( Succes!!! :(:) Volgend jaar wil ik ook echt gaan, zonder blessures!!

@ Myour : Leuke strandrit gemaakt :) Muesli vinden ze allemaal wel lekker haha

@ mlsa91 : Welkom Melissa :)

Beetje verlate post van mij, maar was van het weekend aan het genieten van het zonnetje en de warmte.
Afgelopen zaterdag dus priveles gereden die super ging :D Mijn moeder kwam ook kijken en foto's maken, ze geloofde het niet :+ en ze stond echt zo te kijken van huh is dat Cavella :wow: Jaaaa mijn dikke weidepony wordt toch een dressuurpony *\%/*

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1710789&view=unread#unread

Daarna nog gaan winkelen met mijn moeder, niks gekocht. Ga liever alleen winkelen dan met iemand erbij haha.
Zondag springles gehad, ik weet het niet meer wat betreft het springen :n Begin gaat steeds goed en opeens word het drama, ik vertrouw het niet meer en Cavella gaat heel raar doen met springen, zoals extra galoppassen, zigzaggen naar een hindernis, weigeren. Weer een ongeluk gehad :x ze heeft blijkbaar met gek doen bij een hindernis met landen haar hoef open getrapt op de kroonrand, stukje hoef zat los, flink aan het bloeden. Denk daar gaan we weer, 2013 is een heel slecht jaar voor mij en voor Cavella, zit ons beide niet mee pffff....
Gister moest ik helaas werken met dat mooie weer maar 's avonds groepsles gereden, druk maar ze liep heel fijn en ontspannen en kreeg ook compliment van de instructeur (andere dan de priveles). :D
Vandaag met een vriendin naar het Gaiazoo geweest, was leuk, alleen minder dat het ging betrekken, koud werd en te regenen.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:14

Die van mijn was eerst ook als de dood voor water en nu trek die me er in al zit half op haha :P

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:37

Vandaag Wyron weer los zien lopen.. Ene moment zuiver, andere moment onzuiver/kreupel.. Wat moet ik nou met dat paard aan.. Morgen komt me collega, zou vandaag zijn maar ze mocht om 4 uur al weg dus werkte niet echt.. Dan morgen maar, vind het zo raar :S Hoop maar dat het meevalt, de vibe boots doen hem ook goed denk ik. Begint al meer uit zichzelf te lopen en gek te doen. Is toch ook een goed teken denk ik dan zo. Pfff paarden, wat moet je er mee?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:53

Kirsten ik denk precies zelfde over neem gewoon hobbelpaard,
Ik hoop volgendeweek woensdag weer op te kunnen kruipen,
Vetrouw even niet helemaal :|

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:56

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 07:26

Welkom mlsa91 :)
Fijn dat Mexx het zo fijn oppakt Myour!
SRY: leuke foto's :j
Moonforever: leuke combinatie zijn jullie :)

Het heeft gisteren bij ons maar een paar druppels geregend, verder helemaal niks.
Gisteren lekker relaxdagje gehad met Gadget, wat Tteam Ttouch gedaan en vandaag weer rijden.

Gaan jullie er trouwens maandagochtend of zondagavond heen?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 07:51

Dankjewel:-)

Weet nog niet lig aan me vriendin
Die rijdt ;)

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 07:54

maandagochtend, hoelaat moesten we er ook al weer zijn?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:01

Rond 9:00 geloof ik?

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:09

pffffff dat is vroeg

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 09:27

Ik ga zondag :)

mlsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:51

Ik ga waarschijnlijk maandag ochtend,
Ligt eraan wie me kan brengen.
Maar zondag avond is dus ook mogelijk?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:09

Heb echt zin in hoor!
3 dagen je pony boxrust geven vanwege stal genoten denken kreupel doe ook niet meer wel enorm gave foto! Dus denk vrijdag weer opstappen.

Barcoootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:55

lrtj_ schreef:
Ze vallen gewoon normaal,
Ergens verder terug in het topic staan hoe ze moeten worden ik zoek ze wel even.

Edit gevonden:

[ Afbeelding ]

van welke site zijn deze polo's en truien?

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:56

Ik denk dat ik zondag al ga, moet nog even overleggen. Maar maandag ochtend in de file rijden met een paard in de trailer lijkt me ook niet echt ideaal.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 12:38

Hee Ellen! Jij hier :P
Edit: dochter van :Y)

Vandaag post én de factuur gehad van Ermelo, jippie :')

Barcoootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 13:13

Hahah hoe weet je dat ik haar dochter ben?
Maar weet jij van welke site die zijn?

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:17

Ik heb ook factuur gekregen terwijl ik me toch echt al een tijdje heb uitgeschreven.... Zucht!!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:35

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:50

Nou omdat ik eerst dacht dat je Ellen was (Barco) en toen dacht ik, nee die heette anders en keek ik in je profiel en zag dat je jonger was, vandaar! ;) maar doe ze de groeten maar!

Ik weet niet van welke site die zijn, Laura zal misschien nog wel reageren, die is er mee bezig geweest :)

Barcoootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:52

Okey haha zal ik doen :) ik wacht wel op Laura ;) groetjes terug Martine

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:41

Ik heb ze van spreadshirt,
Sorry dat ik weinig reageer ik kan amper typen. Maar als iemand het over wil nemen mag dat van mij.
Mijn moeder vind dat ik gewoon naar ermelo moet gaan.
Dus denk dat ik dat gewoon doe. Zo zwaar word het voor Pim niet we springen toch niet.

mlsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:56

Ga maar gewoon naar ermelo ja.. Gezellig! Hahah :P