http://www.paardenruiterinstructieweken ... age&page=2
Ben vanochtend ook gebeld door de KNHS, opgegeven dat me paard flink kreupelt staat en wss een peesblessure heeft dus dat het voor mij ophoudt. Ik was nummer 20 op de wachtlijst, mijn hemel wat zijn er veel uitgevallen haha! Mja ik zie het toch echt niet zitten in die tent, vind Drachten echt een goed alternatief voor dit jaar. Ga wss ook me pony er naartoe meenemen ipv Wyron. Heb er zo'n slecht gevoel bij, me collega komt morgen om hem "uit te lezen". Hou me hart vast...

ook beginnetje gemaakt met het wijken, wat ie nog wat lastig vond maar zaten zeker al goede passen bij beide kanten op. Dus vanuit daar kunnen we fijn verder werken
heb wel alles op tv gekeken. De hoop met Ron is er zo te lezen, met veel oefenen moet het zeker gaan lukken
Aaaah nee balen dat Wyron kreupel staat
Auuu dat moet pijn hebben gedaan
Sterkte!!!! Jammer van je camera, maar blijkbaar als een vervoegd verjaardagscadeau gekregen haha
Volgend jaar wil ik ook echt gaan, zonder blessures!!
en ze stond echt zo te kijken van huh is dat Cavella
Begin gaat steeds goed en opeens word het drama, ik vertrouw het niet meer en Cavella gaat heel raar doen met springen, zoals extra galoppassen, zigzaggen naar een hindernis, weigeren. Weer een ongeluk gehad
ze heeft blijkbaar met gek doen bij een hindernis met landen haar hoef open getrapt op de kroonrand, stukje hoef zat los, flink aan het bloeden. Denk daar gaan we weer, 2013 is een heel slecht jaar voor mij en voor Cavella, zit ons beide niet mee pffff....