Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
omdat ik en mijn paard een gevaar voor het leven zijn op buitenrit ) Citaat:Naar aanleiding daarvan willen wij u graag laten weten dat de volgende gegevens gevraagd worden:
- Persoonsnummer
- Geboortedatum
Met deze gegevens kunnen uw adresgegevens opgehaald worden.
Over het paard willen wij weten:
- Naam paard
- Combinatienummer
- Leeftijd paard
Maartenn schreef:Ik heb een mailtje terug van de KNHS:Citaat:Naar aanleiding daarvan willen wij u graag laten weten dat de volgende gegevens gevraagd worden:
- Persoonsnummer
- Geboortedatum
- Naam paard
- Combinatienummer
- Leeftijd paard
Ik vraag me alleen af of je de sportnaam van je paard op moet geven of de paspoortnaam? en is persoonsnummer het lidnummer van de knhs?
Loetie84 schreef:Naam in het paspoort heb ik nog nooit gebruikt. Heb je het gevraagd, of is het een gok van jou? Ik zou namelijk gewoon mijn sportnaam opgeven.
Baby_Lucky schreef:Mijn paard is niet bekend bij de KNHS omdat ik geen startkaart heb.
Ik ben via de FNRS lid van de KNHS.
Moet ik dan alsnog de paspoortnaam opgeven of de sportnaam die ik alledaags gebruik?
Loetie84 schreef:EmptyWords schreef:ik heb t geld nu ook bij lange na nog niet
Ikke nu nog wel, maar over 3 tellen heb ik mijn contributie voor de vereniging betaald, en dan heb ik het niet meer
Maartenn schreef:Ik heb een mailtje terug van de KNHS:Citaat:Naar aanleiding daarvan willen wij u graag laten weten dat de volgende gegevens gevraagd worden:
- Persoonsnummer
- Geboortedatum
- Naam paard
- Combinatienummer
- Leeftijd paard