Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
areke schreef:Ik heb vooral veel foto's gemaakt van de rassendefile vandaag dus voor wie heeft meegelopen laat maar weten.
Heb vandaag zelf nog geprobeerd binnen foto's te maken zodat ik het als het nodig is uit kan leggen want vindt het toch een beetje jammer dat ik geen foto's heb van mij en mn paard van gisteren.
Maar het valt toch niet mee, toch eerst nog even flink wat tips en trucs daarover zoeken en hard oefenen voor volgend jaar (gelukkig komt het binnenseizoen er weer aan dus ik kan me uitleven)
Mjetterd schreef:areke schreef:Ik heb vooral veel foto's gemaakt van de rassendefile vandaag dus voor wie heeft meegelopen laat maar weten.
Heb vandaag zelf nog geprobeerd binnen foto's te maken zodat ik het als het nodig is uit kan leggen want vindt het toch een beetje jammer dat ik geen foto's heb van mij en mn paard van gisteren.
Maar het valt toch niet mee, toch eerst nog even flink wat tips en trucs daarover zoeken en hard oefenen voor volgend jaar (gelukkig komt het binnenseizoen er weer aan dus ik kan me uitleven)
Ik had net Karianne12 in mijn inbox, die liep zaterdag mee met de Hackneys.
Heb haar een paar foto's gestuurd, maar niet heel mooi.
Misschien dat jij nog wat hebt voor haar?
madelief88 schreef:Het leukste vond ik ook de WE, helemaal gaaf! Maar ligt ook wel in mijn straatjeEn natuurlijk de clinic waar mijn paard en ik zelf aan meededen!
Richard, ik heb je helemaal gemist! Heb je mij nog wel gezien? Ik was tijdens de clinic nogal geconcentreerd dus niet echt op bekenden gelet toen haha
Als er mensen zijn die nog foto's van Furia en mij hebben (Horst Becker clinic zondag), altijd heel leuk!
areke schreef:Liep die vandaag ook mee?
Ik heb nog wel een paar mooie maar alleen van vandaag, gisteren heb ik weinig echt goed kunnen zien aangezien ik zelf mn paard nog in orde moest maken voor een clinic
x_spekkie_x schreef:Mjetterd schreef:Nog logee's gehad?
Ja! Moonforever en niensol