Tentenkamp 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:18

wollewaps schreef:
ShauniBef schreef:
Zeg -O- ... Ik wil je MS :')

Er lag er nog 1 :')

Nee dat meen je niet -O- :\ ?? Ik ga niet... poedersuiker :')

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:18

ShauniBef schreef:
wollewaps schreef:
Er lag er nog 1 :')

Nee dat meen je niet -O- :\ ?? Ik ga niet... poedersuiker :')

er word altijd bijgevult!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:19

wollewaps schreef:
wollewaps schreef:
Ik zit ook weer in de auto naar huis! :D

Mijn aankopen (foto zal ik maken als ik thuis ben:
- reflectiehesje met lichtjes
- hele fijne rubber jodphurs
- Eurostar Black/Slate/Fuchsia multistripe
- Eurostar Smaragd halster
- Eurostar Blueberry halster
- Eurostar Peacock/White/Navy stripe in <3
- Eurostar Peacock bandages (niet in de uitverkoop)
- Eurostar Peacock halster

In totaal 160 euro :o

Fotooooo *\o/*
[ Afbeelding ]

Oeeeeeeeee die ES stripe <3 Die moet ik dus ook!!! :P Welke kleuren lagen er allemaal? Ik wil graag die bruine die op de folder staat met de extra aanbiedingen(Niet helemaal zichtbaar), was die er? En van de Anky dekjes? Heb je daar wat van gezien? Zoja welke kleuren zijn daarvan? Enorm veel Sorry voor de irritante hoeveelheid vragen, ik zou er zelf ook kriegel van worden :o maar ik wou dat echt even weten want als er niks is dan ga ik ook niet naar tentenkamp.

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:21

Suprice_Iris schreef:
Ludique96 schreef:
Heeft iemand hier al een HV Polo dekje van 25,-?

Jahoor, ik heb ook een prachtig dekje van HV polo, paars, wit en blauw.

Ik heb me echt vermaakt zeg, leuke spullen waren er!

Ik heb gekocht:
HV polo dekje met peesbeschermerset in het paars/blauw
HV polo dekje met peesbeschermerset in het camel/bruin (Collectie van deze winter)
Eurostar shirtje
HV polo shirtje
HV polo vest
3 paar sokken van HV polo
Reiniger voor leer

Ik kreeg een groene bidon.. Jammer dat die tassen er niet meer waren zeg :( , jammer dat ze er reclame voor maken en bij de tweede dag ze al niet eens meer hebben.

Het Pavo voer was een zooi! Echt belachelijk, iedereen stond maar wat te scheppen uit de zakken.. :( . Enorme troep er rondom heen. Maken ze reclame met voer advies.. staat er niemand van Pavo, en een zooi van Nederlandse mensen die aan het scheppen waren voor 10.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:22

Ludique96 schreef:
Suprice_Iris schreef:
ik!

[ Afbeelding ]

Hoe vallen de kleuren? Zijn ze in het boekje feller dan in het werkelijkheid? Was
vorige keer wel zo

Ik heb eigenlijk niet echt naar de kleuren in het boekje gekeken dus kan het je niet vertellen.
Had me ook voorgenomen om geen HV polo dekje te nemen eigenlijk :=

LisanneFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:23

Gister stond er wel iemand van pavo,, maar het was zo rustig dat zij niks te doen had en is volgens mij ook op een gegeven moment weggegaan

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:24

Applelover schreef:
Oke bedankt, alles is dus overdekt? Een vriendin zei tegen mij dat ernaast allemaal tenten stonden met aanbiedingen, leek me ook logisch vanwege de naam, Tentenkamp. Ik weet ook echt niet hoe het daar allemaal werkt enzo. Of je naar een kassa moet, of dat er dan bij elke tent een verkoper/ster staat ???
En de wc`s? Zijn die er(je hoeft niet te zeggen waar hoowr :D Teveel moeite voor jou :o

Jup, alles is overdekt. Het is gewoon een grote tent ;). Dus je loopt van het ene gedeelte naar het andere. Er lopen overal wel medewerkers rond, dus je kan genoeg vragen. WC is gewoon in de winkel binnen zelf.

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:24

LisanneFloor schreef:
Gister stond er wel iemand van pavo,, maar het was zo rustig dat zij niks te doen had en is volgens mij ook op een gegeven moment weggegaan

Vandaar dat er vanmiddag zoveel mensen gewoon aan het scheppen waren. Als er iemand bij staat durft niemand iets te vragen.
Maar nu wilde iedereen het er van nemen ofzo :+ .

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:27

Applelover schreef:
wollewaps schreef:
Fotooooo *\o/*
[ Afbeelding ]

Oeeeeeeeee die ES stripe <3 Die moet ik dus ook!!! :P Welke kleuren lagen er allemaal? Ik wil graag die bruine die op de folder staat met de extra aanbiedingen(Niet helemaal zichtbaar), was die er? En van de Anky dekjes? Heb je daar wat van gezien? Zoja welke kleuren zijn daarvan? Enorm veel Sorry voor de irritante hoeveelheid vragen, ik zou er zelf ook kriegel van worden :o maar ik wou dat echt even weten want als er niks is dan ga ik ook niet naar tentenkamp.

Die ES Stripe In was de laatste, en is Pony Dressuur. Zal ook een wereldwonder zijn als je die (in Full) nog nieuw in een winkel kan vinden :+
Lagen heel veel kleuren (die bruine van de folder (ebony/hazel), terra, delft, blueberry, smaragd, rose en een hoop andere) in VZH, in Dressuur lag er bijna niks.
Anky was die nieuwe roze (lijkt op orchid, maar dan nieuwere collectie), petrol, en voor de rest bijna alleen donkere kleuren (donkerbruin, donkerblauw, donkergroen, donkerrood) en nog een paar witte geloof ik. Bijna geen 1 met matchende bandages helaas...

xlisza

Re: Tentenkamp 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 21:32

Gister stond er inderdaad wel n vrouw van Pavo, maar het was er inderdaad niet druk, kwam langs en toen stond er 1 mevrouw voor voedingsadvies.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:20

Mir_horses schreef:
Applelover schreef:
Oke bedankt, alles is dus overdekt? Een vriendin zei tegen mij dat ernaast allemaal tenten stonden met aanbiedingen, leek me ook logisch vanwege de naam, Tentenkamp. Ik weet ook echt niet hoe het daar allemaal werkt enzo. Of je naar een kassa moet, of dat er dan bij elke tent een verkoper/ster staat ???
En de wc`s? Zijn die er(je hoeft niet te zeggen waar hoowr :D Teveel moeite voor jou :o

Jup, alles is overdekt. Het is gewoon een grote tent ;). Dus je loopt van het ene gedeelte naar het andere. Er lopen overal wel medewerkers rond, dus je kan genoeg vragen. WC is gewoon in de winkel binnen zelf.

Wc is zon dixie buiten om de hoek bij de ingang van tentenkamp

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:26

Vanavond toch nog geslaagd voor een deken :D niet helemaal wat ik eigenlijk wilde maar beste wat ik tot nu toe tegenkwam een 300 grams van global, hing als voorbeelddeken maar was de laatste 195 dus had toch geluk. Verder nog hooinet meegenomen (met zon gat aan de voorkant), 3 paar sokken voor 15 euro en voor m'n stalgenoot een 400 grams rambo onderdeken voor 40 euro!

Kon verder m'n geld niet echt kwijt dit keer :(

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:27

bamsy schreef:
Vanavond toch nog geslaagd voor een deken :D niet helemaal wat ik eigenlijk wilde maar beste wat ik tot nu toe tegenkwam een 300 grams van global, hing als voorbeelddeken maar was de laatste 195 dus had toch geluk. Verder nog hooinet meegenomen (met zon gat aan de voorkant), 3 paar sokken voor 15 euro en voor m'n stalgenoot een 400 grams rambo onderdeken voor 40 euro!

Waren er ook onderdekens voor de rambo optimo?

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:29

bamsy schreef:

Als jij je geld zo graag kwijt wilt PB ik je wel even mijn bankrekening nummer :j :D

Zijn ook vandaag geweest maar vond het een dikke tegenvaller. Niks gekocht en mijn zus ook niet.
Laatst bijgewerkt door Yinthee op 18-10-12 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:32

Ik zie veel teleurgestelde reacties, is het normaal beter of hoe komt dat?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:35

Bunga schreef:

Ik denk door het feit dat het al een paar jaar dezelfde aanbiedingen c.q. dezelfde spullen zijn die ze proberen te verkopen... en dat is een beetje jammer... niets vernieuwends :n maar dat is mijn mening :o
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 18-10-12 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lianne26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:35

ShauniBef schreef:
Zeg -O- ... Ik wil je MS :')

Er lag er nog 1 :')[/quote]
Nee dat meen je niet -O- :\ ?? Ik ga niet... poedersuiker :')[/quote]

Ik heb die ES MS full dressuur te koop, weinig gebruikt!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:38

Ollie1 schreef:
Bunga schreef:

Ik denk door het feit dat het al een paar jaar dezelfde aanbieding c.q. dezelfde spullen zijn die ze proberen te verkopen... en dat is een beetje jammer... niets vernieuwends maar dat is mijn mening :o

Ook mijn mening :j Heel jammer, vroeger vond ik 't echt zoo gaaf en gaf 'k ook écht veel geld uit.. Nu ga je er alleen heen om te snuffelen en als je toevallig net iets nodig hebt..

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:39

Yinthee schreef:
bamsy schreef:

Als jij je geld zo graag kwijt wilt PB ik je wel even mijn bankrekening nummer :j :D

Zijn ook vandaag geweest maar vond het een dikke tegenvaller. Niks gekocht en mijn zus ook niet.

;) vond het inderdaad ook beetje tegenvallen, soms leuke dekjes maar voornamelijk vzh :(

xXutopiaXx

Jammer dat we elkaar net gemist hebben!!! -O-

bamsy

Oja ik heb trouwens wel zon tas gekregen kon zelfs kiezen welke kleur!

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:40

xXutopiaXx schreef:
Jammer dat we elkaar net gemist hebben!!! -O-

Hoelaat was hij er???

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:42

Gister rond etenstijd, jij ging 's avonds toch?! Ach, we zien elkaar vast nog wel 's hihi :D

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:49

Ja ik ben rond half 8 geweest hihi vandaag waren we er om half 7 ofzo.
Wellicht een x winterfotomeeting :brr: ;)

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:50

Klopt het trouwens dat met de paas tentenkamp de dekens nog goedkoper zijn?
Dat hoorde ik maandag van een medewerker van daar, omdat ze nu nodig zijn ...

Ze gaf een voorbeeld met hondendekens, waren nu 20 en met pasen 10
Laatst bijgewerkt door ellehcir op 18-10-12 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt