wollewaps schreef:ShauniBef schreef:Zeg... Ik wil je MS
Er lag er nog 1
Nee dat meen je niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wollewaps schreef:wollewaps schreef:Ik zit ook weer in de auto naar huis!
Mijn aankopen (foto zal ik maken als ik thuis ben:
- reflectiehesje met lichtjes
- hele fijne rubber jodphurs
- Eurostar Black/Slate/Fuchsia multistripe
- Eurostar Smaragd halster
- Eurostar Blueberry halster
- Eurostar Peacock/White/Navy stripe in![]()
- Eurostar Peacock bandages (niet in de uitverkoop)
- Eurostar Peacock halster
In totaal 160 euro
Fotooooo![]()
[ Afbeelding ]
Suprice_Iris schreef:Ludique96 schreef:Heeft iemand hier al een HV Polo dekje van 25,-?
Applelover schreef:Oke bedankt, alles is dus overdekt? Een vriendin zei tegen mij dat ernaast allemaal tenten stonden met aanbiedingen, leek me ook logisch vanwege de naam, Tentenkamp. Ik weet ook echt niet hoe het daar allemaal werkt enzo. Of je naar een kassa moet, of dat er dan bij elke tent een verkoper/ster staat ???
En de wc`s? Zijn die er(je hoeft niet te zeggen waar hoowrTeveel moeite voor jou
LisanneFloor schreef:Gister stond er wel iemand van pavo,, maar het was zo rustig dat zij niks te doen had en is volgens mij ook op een gegeven moment weggegaan
Applelover schreef:wollewaps schreef:
Oeeeeeeeee die ES stripeDie moet ik dus ook!!!
Welke kleuren lagen er allemaal? Ik wil graag die bruine die op de folder staat met de extra aanbiedingen(Niet helemaal zichtbaar), was die er? En van de Anky dekjes? Heb je daar wat van gezien? Zoja welke kleuren zijn daarvan? Enorm veel Sorry voor de irritante hoeveelheid vragen, ik zou er zelf ook kriegel van worden
maar ik wou dat echt even weten want als er niks is dan ga ik ook niet naar tentenkamp.
Mir_horses schreef:Applelover schreef:Oke bedankt, alles is dus overdekt? Een vriendin zei tegen mij dat ernaast allemaal tenten stonden met aanbiedingen, leek me ook logisch vanwege de naam, Tentenkamp. Ik weet ook echt niet hoe het daar allemaal werkt enzo. Of je naar een kassa moet, of dat er dan bij elke tent een verkoper/ster staat ???
En de wc`s? Zijn die er(je hoeft niet te zeggen waar hoowrTeveel moeite voor jou
Jup, alles is overdekt. Het is gewoon een grote tent. Dus je loopt van het ene gedeelte naar het andere. Er lopen overal wel medewerkers rond, dus je kan genoeg vragen. WC is gewoon in de winkel binnen zelf.
bamsy schreef:Vanavond toch nog geslaagd voor een dekenniet helemaal wat ik eigenlijk wilde maar beste wat ik tot nu toe tegenkwam een 300 grams van global, hing als voorbeelddeken maar was de laatste 195 dus had toch geluk. Verder nog hooinet meegenomen (met zon gat aan de voorkant), 3 paar sokken voor 15 euro en voor m'n stalgenoot een 400 grams rambo onderdeken voor 40 euro!
Kon verder m'n geld niet echt kwijt dit keer
bamsy schreef:Vanavond toch nog geslaagd voor een dekenniet helemaal wat ik eigenlijk wilde maar beste wat ik tot nu toe tegenkwam een 300 grams van global, hing als voorbeelddeken maar was de laatste 195 dus had toch geluk. Verder nog hooinet meegenomen (met zon gat aan de voorkant), 3 paar sokken voor 15 euro en voor m'n stalgenoot een 400 grams rambo onderdeken voor 40 euro!
Bunga schreef:Ik zie veel teleurgestelde reacties, is het normaal beter of hoe komt dat?
Ollie1 schreef:Bunga schreef:Ik zie veel teleurgestelde reacties, is het normaal beter of hoe komt dat?
Ik denk door het feit dat het al een paar jaar dezelfde aanbieding c.q. dezelfde spullen zijn die ze proberen te verkopen... en dat is een beetje jammer... niets vernieuwends maar dat is mijn mening
Yinthee schreef:bamsy schreef:Vanavond toch nog geslaagd voor een dekenniet helemaal wat ik eigenlijk wilde maar beste wat ik tot nu toe tegenkwam een 300 grams van global, hing als voorbeelddeken maar was de laatste 195 dus had toch geluk. Verder nog hooinet meegenomen (met zon gat aan de voorkant), 3 paar sokken voor 15 euro en voor m'n stalgenoot een 400 grams rambo onderdeken voor 40 euro!
Als jij je geld zo graag kwijt wilt PB ik je wel even mijn bankrekening nummer![]()
Zijn ook vandaag geweest maar vond het een dikke tegenvaller. Niks gekocht en mijn zus ook niet.