Lijkt me toch handiger
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wake_up schreef:Tssss.
Maar jongens. zal ik de knhs mailen om mn tweede keuze te veranderen naar week 6? wss is het daar nu ook te laat voor, maar misschien heb ik daar meer kans dan als 2e keus 10c.
(welke is jou 1e keus ???) 

wake_up schreef:nja. ik heb nu dus nog als 2e keus week 10c. maar dat was dus niet zo'n slimme zet, omdat het een combinatieweek is

ik heb me 7.15 opgegeven.
Sowieso om in een van de twee geplaatst te worden lijkt mij.
En anders sta je vroeg op de wachtlijst en dan kom je er waarschijnlijk alsnog bij!
als ik niet bij week 7 zit, zit ik denk ik ook niet bij 10C, omdat dat dus een combinatieweek is en er maar 25 in week 10C komen ofzo. maarja. laten we duimen.
Zodat hun geen tijdsdruk hebben en het voor ons alleen maar mee kan vallen? (Haha, ik ben zo ongeduldig dat ik hoop dat dit waar is haha en we vanavond nog een mailtje hebben?
) Maaltje schreef:Ja, ik hoop voor je dat je erbij zit Deb!![]()
Trouwens zou het niet zo kunnen zijn, dat de KNHS zegt dat we volgende week bericht hebben, om het zegmaar wat ruim te houden?Zodat hun geen tijdsdruk hebben en het voor ons alleen maar mee kan vallen? (Haha, ik ben zo ongeduldig dat ik hoop dat dit waar is haha en we vanavond nog een mailtje hebben?
)