Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MartineC1711 schreef:Weet iemand nog hoe een van de cross-instructrices van 2011 heette? Ze had rossig haar (zal zo ff foto zoeken) ze zal misschien de gevorderde crossers goed les kunnen geven maar ze vond mij als beginner met mn haflinger niet leuk
Was alleen maar aan het schreeuwen, kon geen lachje vanaf en goedzo! kwam niet in het woordenboek voor.. Persoonlijk vond ik haar dus niet zo leuk
Terwijl het gewoon goed ging bij ons, geen weigeringen, lekker tempo en deed gewoon wat ze me vroeg.. Denk dat ze gewoon een kater had ofzo
Mistymuis schreef:Hallo allemaal,
Ik zou eerst met een pony gaan, maar wil toch met een paard gaan.
Zou die het aan kunnen we zijn nu bezig met beleren.
En wanneer zijn de datums heb niet de hele topic doorgelezen trouwens
MartineC1711 schreef:Weet iemand nog hoe een van de cross-instructrices van 2011 heette? Ze had rossig haar (zal zo ff foto zoeken) ze zal misschien de gevorderde crossers goed les kunnen geven maar ze vond mij als beginner met mn haflinger niet leuk
Was alleen maar aan het schreeuwen, kon geen lachje vanaf en goedzo! kwam niet in het woordenboek voor.. Persoonlijk vond ik haar dus niet zo leuk
Terwijl het gewoon goed ging bij ons, geen weigeringen, lekker tempo en deed gewoon wat ze me vroeg.. Denk dat ze gewoon een kater had ofzo
JoycexLynn12 schreef:Maar je zit eigenlijk ook geen moment stil op een dag.. Je eet, opzadelen, nog kijken bij de andere lessen en voor je het weet is de dag al om en lig je op bed.
Ik heb dan echt geen behoefte om tot 3 uur snachts door te feesten, ben ik helemaal een zombie
Faya__ schreef:Datums staan in de OP
Ik weet niet hoe oud je paard is, maar ik denk dat het wel zwaar wordt dan.
_Sannee schreef:Ik kon dit jaar ook naar Salou, maar heb toch gekozen voor KNHS.

JoycexLynn12 schreef:Ik moet er echt niet eens aan denken, zo'n vakantie.. Ik vind het heerlijk om met mijn paard bezig te zijn en veel te leren.
Als ik daar wegrijd van het terrein heb ik alweer zin in het jaar erop.
Ik ga daarna met vriendjelief naar turkije hoor, wel een beetje uitrusten natuurlijk
Ga altijd liever met m'n paard aan de slag dan dat ik uit ga! Dat uit gaan is hier zo vaak hetzelfde.. 
Ik neem denk ik alle SD kaartjes die we thuis hebben liggen mee
En kan ook niet zeggen dat ik er echt totaal niets van bak ofzo