Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sjaantje schreef:10u zie ik je dan Juul!
AlexAuto schreef:LiSSy schreef:er zit in Geesteren ook nog een leuke ruitersportzaak, ongeveer 15 autominuten van het terrein. zijn wel alleen smiddags geopend (en koopavond en de gehele zaterdag)
http://www.barrageruitersport.nl
Die hebben er ook een knuffel-hond rondlopen. Morgenmiddag maar es een praatje maken als ik klaar ben met m'n werk, als ik dan toch in Geesteren OV ben...
Morgen wordt het springparcours opgebouwd (door de scoutingpersonen, als ik tijd heb dan loop ik er ook nog tussen) en het secretariaat bedrijfsklaar gemaakt. Vandaag zijn de hekjes van ring 1 t/m 6 al neergezet op het dressuurterrein.
Voor de rest zal ik ook nog ff wat foto's maken zodat die ook weer op de fotosite terecht komen.

yorin schreef:ben best zenuwachtig.. zondag nog springles en dan ben ik er klaar voor

Elessar schreef:Haha. Die hebben Liselot en ik al eerder op Almelo voorbij zien komen.

maar als jullie lissy niet kunnen vinden dan loop ik er wel rond met mijn lange blonde haar
whaha kan niet missen!