Dit is mijn schade.

Drukte was goed te doen vandaag.
Volgens een van de standhouders (NL) was het extreem rustig.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:We zullen het wel overleven![]()
Ik had ergens hier in het topic een mooi bitloos-hoofdstel van Loesdau dacht ik gezien .. Was 49 euro dacht ik maar dat bleek geen koopje ofzo. Kan echter op de site van Loesdau zelf dat hoofdstel niet vinden (of ik zoek niet goed natuurlijk). Hebben jullie een idee van de gangbare prijzen en modellen?
Crines schreef:Cryssie: nee is helaas geen optie, ik moet al om 6u vertrekken wil ik op een deftig uur aankomen en dan moet ik verschillende keren overstappen... en ik ben nog een pak geld kwijt ook. Ik mag er ook niet aan denken als er vertragingen zouden zijn en ik de ICE mis... Want de NMBS hier in België is allesbehalve betrouwbaar.
Begin deze maand naar een conventie in Brussel gegaan en trein had maar liefst 45 min vertraging... op een zaterdag. En dat gewoon voor een rechtstreekse verbinding Brugge-Brussel.
melissa_93 schreef:Gave spullen gwenn! Vind de dekjes ook beide super mooi!
Judith, de eskadron die jij zoekt, hadden ze daar ook de bijpassende dekjes van? De deken heb ik nmlijk al, maar zou graag bijpassend dekje en evt halster erbij willen
stijntilla schreef:Voor de gene die bucas zoeken, hal 8!
Ik vond het vandaag ook erg rustig, dus fijn kunnen parkeren in p5, zoals iedere keer.
De schade bleef beperkt, alleen een deken (bucas) halstertouwen en vliegen spray. Was op zoek naar laarzen, maar weinig met een rits voor helaas.
Foxy80 schreef:- Hal 1 voeding. Als laatste te doen of je sleept je gek. Of in trolley dumpen. Louven krijg je goodiebag (check hiervoor hun facebook), Höveler en Pavo krijg je gratis stalen, er is een stand waar je zelf snoepjes kan scheppen, is 6 euro voor 2,5 kg dacht ik