Ik zal nogmaals vragen of er een reactie kan komen op jullie terechte punten, zodat het goed geëvalueerd kan worden. Het laten liggen vind ik namelijk zonde en niet fair naar jullie toe.
Ik vind het alleen raar dat brigitte hier niet meer reageert, terwijl ik die in andere topics heel actief zie meepraten.. de NR kan er niet zoveel aan doen neem ik aan?
Ik heb Brigitte een aantal keren gevraagd hier te reageren..
Moondust
Geplaatst: 17-10-16 10:06
Dankjewel daarvoor Marylon! Ik vroeg me inderdaad hetzelfde af als Amke; waarom op andere plaatsen wel actief zijn en hier niet reageren. Fijn dat je dit met ons verder wil evalueren.
Olympia
Geplaatst: 18-10-16 20:14
Sorry voor mijn afwezigheid. Weinig online geweest. Sorry daarvoor.
wat betreft de verslagen.
De Nieuwsredactie heeft een apart account, waar ik niet op kan. Ik had jullie mails doorgestuurd naar een lid van de Nieuwsredactie. Zij was op dat moment echter ziek waardoor het nog wat langer duurder en ik had niet meer gekeken of ze online kwamen en was jullie daarna vergeten te melden wanneer ze online kwamen. Sorry!
Overigens, als ik op andere plekken wel reageer isbdat veelal even snel op mijn mobiel.
BB80
Geplaatst: 18-10-16 22:20
Zoiets als dit?
Zit echt met mijn hoofd te schudden hier maar ach wat doet het er nog toe? Moet er ook wel om lachen eigenlijk maar dan van verbazing.
Hoe professioneel er werd ingezet bij Rieky hoe simpel het verhaal nu afloopt. Jammer dat we op deze manier antwoord krijgen, had ik serieus niet verwacht na het goed bedoelde advies van Marylon in dit topic.
Dus bij deze aan alle meiden uit dit topic, succes met alles wat nog op jullie pad komt, wie weer tot ooit! Welterusten allemaal! X
Moet eerlijk gezegd wel aanschuiven bij Bianca... Bij Rieky was echt alles op en top geregeld, snel afgehandeld en een woord: Top!
Nu krijg ik een beetje het gevoel van: "ach, het is toch al afgelopen, kunnen wij ook weer rustig aan doen" Ik heb echt een toptijd gehad, maar dit vind ik toch een domper... jammer..
Moondust
Geplaatst: 19-10-16 11:51
Brigitte, heb je onze laatste berichten wel echt gelezen? Want je reactie past er totaal niet bij voor mijn gevoel.
Ten eerste vind ik je reactie ("Oh ja sorry te laat, komt door dit en dit") passen bij 1 week te laat. Niet bij 1 maand te laat.
Ten tweede, het gaat niet alleen om de eindverslagen die nu veel te laat online komen. Ik en (volgens mij) anderen hebben het hele project lang (met uitzondering van de kick-off) het gevoel dat je ons niet serieus neemt. Er worden beloftes gemaakt en niet nagekomen. Communicatie is er niet of bijna niet. We moeten zelf achter dingen aan en krijgen dan nog een hele tijd geen reactie terug.
Precies zoals we nu zo lang niks van je horen. Niet antwoorden hier lijkt me een kwestie van prioriteit. Van Marylon horen we dat ze jou meerdere malen heeft gevraagd hier te reageren. Als je het belangrijk vindt, kun je volgens mij best even 5 of 10 min. vrij maken. Desnoods "even snel op je mobiel" hier wat van je laten horen.
Kortom, beetje een erg makkelijke reactie zo. Ik hoop dat je het iets serieuzer wilt nemen.
Moondust
Geplaatst: 19-10-16 14:01
Mijn bericht teruglezend merk ik dat ik het met behoorlijke irritatie heb geschreven. Ik meen nog steeds wat ik heb gezegd, maar wil er nog een keertje aan toevoegen: het is echt goed bedoeld als feedback. Jullie hebben een super concept en het zou denk ik echt een veel leukere en dankbaardere ervaring kunnen zijn, zonder die vervelende dingen waar we nu tegenaan zijn gelopen.
Anoniem
Geplaatst: 19-10-16 15:56
Bedankt voor je open en eerlijke en ietwat harde bericht Moondust. En ook de anderen: dank voor de feedback Ik neem jullie feedback zeker mee in de evaluatie en we gebruiken het om volgend jaar eea anders te doen.
Fijn dat jullie eea waarderen. En dat jullie wel echt leuke dagen hebben gehad op Horse Event. T was ook wel echt een geweldig weekend!
Moondust
Geplaatst: 19-10-16 19:55
Het was zeker een topweekend! Daar heb ik echt van genoten. Ter plaatse was alles ook super georganiseerd voor de reporters. Dat mag ook zeker nog even gezegd worden!
Oh jaaaa dat weer...oh dat wil ik nu hihi...zoo koud!
BB80
Geplaatst: 19-10-16 20:12
Ook hier een diepe buiging voor Marylon! Haar dit in PB verteld en echt heel erg gewaardeerd door mijn persoonlijk! Thank youuuuu...
Ook dat bokt het nu toch hoort en onze feedback oppikt. Het is nooit leuk om een niet zo positieve mening te delen maar ik ben echt heel erg blij met de manier hoe het nu is opgepakt.
Bedankt bokt! En die cadeau bon had niet gehoeven hoor... wel super lief!
Ook ik waardeer het prive berichtje ook! Ik hoop dat het voor de organisatie een onwijs goeie feedback geweest is, en hopelijk zijn het voor jullie ook leer puntjes! Die mogen er uiteraard altijd zijn.
Ook hoop ik echt dat deze groep die er is, dat die nu niet in een klap helemaal weg gaat zijn! Dat zou ik onwijs sonde vinden, gezien we toch een aantal maanden leuke en minder leuke dingen gedeeld hebben samen! Samen naar dingen uit gekeken, samen naar dingen toe geleefd! Ik hoop echt dat op de een of de andere manier de groep wel een blijft, en eventueel misschien ooit als er behoefte aan is, dat er nog een meeting komen gaat! Als iedereen dat wil!