KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cookie2222

Re: KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:46

Haha oke ja, ik heb net na die fotos gekeken , vind ds tent er wel goed uit zien de douche zal vast niet zo erg zijn als vorig jaarmaar de stal schok ik wel wat vsn maar dat wordt gewoon vroeg er zijn haha

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:53

Sanned schreef:
Hallo allemaal! :wave:
Ik kom even binnenvallen. Jullie hebben vast al wel wat gehoord over hoe wij en de paarden verblijven tijdens de instructieweken. Ik ga zelf naar week 5, en bij ons zijn veel mensen die het raar vinden dat de instructieweek evenveel kost terwijl de paarden in noodstallen staan (foto's in ons topic). Daarom ga ik een mailtje naar de knhs sturen. Ik ben op zoek naar mensen die het met ons eens zijn en ook hun naam onder de mail willen zetten. Het gaat ons er niet echt om dat we korting krijgen, maar meer om te laten weten aan de knhs wat we er van vinden. Als je het hier mee eens bent en mee wilt doen aan de mail, mag je mij een pb sturen met je volledige naam en de week waar je heen gaat, dan zet ik je naam er onder.

Hier de brief:

Geachte heer, mevrouw,

Over enkele weken doen wij mee aan een van de Harry’s Horse zomerinstructieweken. Op het moment van inschrijving was reeds duidelijk dat in verband met de verbouwingswerkzaamheden op het KNHS centrum wij in tenten zullen verblijven. Enkele weken geleden werden wij per email geïnformeerd dat ook de paarden in noodstallen zullen staan, met hierbij een foto van de buitenkant van betreffende stallen. Recentelijk hebben wij vernomen hoe de accommodatie er verder uit zal zien, met foto’s van de binnenkant van de stallen, de wasplaats, de tenten en dergelijke. Wij begrijpen dat het door de verbouwing niet mogelijk is om ons met meer luxe te laten verblijven. Hier hebben wij dan ook vrede mee. Echter zijn wij wel van mening dat de huidige accommodatie van invloed zou moeten zijn op de prijs van de instructieweken. Wij begrijpen dan ook niet dat de prijs hetzelfde is als voorgaande jaren, terwijl de accommodatie van mindere kwaliteit is. Wij zouden een korting op het bedrag dan ook redelijk vinden. Wij verzoeken u dit in overweging te nemen.

Met vriendelijke groet,
*de namen van iedereen die hier zijn naam aan wil verbinden, met de week waaraan je meedoet er achter*

Ik denk hier nog even over na, maar hoogstwaarschijnlijk krijg je een pb morgen! :) Ik wilde zelf ook al deels over dit onderwerp een mail sturen.
Ik ben het helemaal eens met je over de accommodatie. De tenten vind ik er best wel knus en gezellig uitzien, dus daar heb ik niks op tegen, dat kon je verwachten. Ze zeiden echter wel dat er al een groot deel van de nieuwe stallen klaar zou zijn. Ik vind dat je dat dan ook wel kan verwachten. Vooral de afmetingen van de stal vind ik erg klein, ik hoop ook maar dat paarden voorrang krijgen op een grote stal. Weet jij toevallig of dat zo is? Dat lijkt me wel zo eerlijk, paarden nemen tenslotte meer ruimte in dan pony's. Maar ik vind dat ze sowieso wel grotere stallen hadden kunnen maken.

Ik ga er ook gewoon heen hoor, ondanks de prijs, maar ik vind inderdaad wel dat we hier een punt van kunnen maken. En ik zou het eigenlijk ook niet zo gek vinden als ze toch wel een kleine korting geven.

Je hoort het morgen nog even van me! :)

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 20:57

Vorig jaar was gewoon wie het eerst er was mog als eerste kiezen wamt toen hadden ze ook grote en kleine stallen. maar weet niet hoe ze dat nu doen ;)

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:05

Cookie2222 schreef:
Vorig jaar was gewoon wie het eerst er was mog als eerste kiezen wamt toen hadden ze ook grote en kleine stallen. maar weet niet hoe ze dat nu doen ;)

Hmm dat zou ik een beetje raar vinden. Sommige paarden hebben gewoon echt 3x3 nodig, maar dan moet die maar in een klein stalletje als je te laat voor grote stallen bent. Als ik een kleine pony had gehad had die van mij echt wel in een 2x3 stal mogen staan, vind ik niet zo'n probleem. Maar die van mij is vrij groot en breed vergeleken met de pony's, ook nog is vrij onrustig op vreemde plekken. Die breekt zo'n stal wel af als die wil hoor. Ik zou me er daarom ook niet zo prettig bij voelen als ik hem in een kleine stal moet zetten, mn moeder was ook al helemaal ongerust daarover toen ik de foto's liet zien. := Dat zullen meerdere mensen wel hebben.

Maar ach, we zien het wel haha :)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 21:18

ik weet het nog niet :P ergens vind ik de stallen iets minder, alhoewel we al wel van te voren wisten dar er een aantal paarden in niet-vaste stallen zouden komen te staan, alleen zijn die paar nu allemaal geworden :+ verder vind ik de tenten juist knus en de rijdfaciliteiten zijn zo te lezen ook nog allemaal ''in tact'' :)

die 2x3 stallen spreken me totaal niet aan :x

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:40

Pff ik weet echt niet wat er met Eppie is maar hij liep echt niet zo lekker,
hij loopt de laatste tijd steeds vaker onregelmatig of ja heel gek,
maar hij is niet kreupel.. Hmm moet echt naar ander zadeltje kijken binnenkort.

Helaas geen geld voor..

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:46

mmm kan ook aan de rug liggen.
zo begon bij zie ook, eerst liep ze heel onregelmatig, maar niet altijd.
en toen opgegeven moment zakte ze achter echt door dr benen.
2x naar osteopaat geweest en daarna was overr.
hoeft niet te betekenen natuurlijk dat epke het zelfde heeeft maarr kan well.

na dit weeekendje werken net genoeg geld voor 1 paard bij tandarts :=
gaat niet echt snel haha

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:47

Floor, als ik een 3x3 stal voor je vrij kon houden had ik dat wel gedaan, maar de 3x3 stallen zijn wel vrij in trek daar. Gelukkig hebben wij als week 9 wel minder mensen, 44 + 24 = 68 , en geen 96 zoals de meeste weken. Wij hebben dus nog over 30 extra stallen de beschikking, waar er vast 3x3 stallen van bij zullen zijn. Komt goed mensjes, chill and enjoy your weekend :D !

Hmm Mette das vervelend :/ , heb je hem al opgedraafd op het harde zonder iemand erop? En er zijn best goedkope 2e handszadeltjes, misschien dat je ouders ook meebetalen als ze zien dat dit niet meer kan?

Nog 3 daagjes en dan VAKANTIEE :D ! Sommige mensen uit mijn klas hebben nu al vakantie, meh :+ . Lang leve biologie, m&o en Frans op de laatste 3 dagen van het examen :+ .

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:48

Nee aan de rug ligt het eigenlijk niet,
want de dierenarts is geweest & die heeft ep helemaal onderzocht en er was niks aan de hand.
Waarschijnlijk moet ik hem meer rijden omdat ik altijd te kort rij thuis ^^

Maarja, maandag les bij nieuwe instructrice dus misschien dat het dan beter gaat :)

@Mieke ja er zijn wel goedkope zadeltjes maar alsnog te duur want moet hem zelf betalen..

Ohh ik heb pas 12 juli vakantie x'd

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:54

ohh okeee, ga meeer rijden dan ahhaha :D
willen je ouders echt niet meebetalen dan? eerst wel klein deel toch?

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:22

Ja eerst wel maar ze vinden het niet meer nodig.. Misschien als ik eerst zelf een mooi bedragje heb dat ze dan wel meebetalen! :D

Zometeen knotjes maken ieee, haha..

Is het jullie ook wel eens opgevallen dat Divoza altijd ''vieze'' dingen opstuurd?
Mijn achter kapjes zijn een beetje roze ipv wit & oornetje ook al

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:26

Hmm ik heb met Divoza verder geen problemen, altijd alles keurig netjes opgestuurd... vreemd..

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:29

Bij mij altijd wel iets mis.. Ze sturen het wel op tijd & is altijd snel binnen alleen altijd zit er van het roze spul op en dat krijg ik er ook niet meer af.. Heb net nieuwe kogel beschermers en is nu al helemaal roze dus past niet echt meer leuk bij mn witte setje -.-

Misschien kan mn moeder het met zeep of wat er af poetsen maar mij lukte het niet..

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:37

Anders even mailen/bellen naar Divoza? Dit lijkt me niet echt normaal..

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:40

Heb idd al gemaild eergisteren alleen nog niets terug, daar wacht ik eerst nog maar op.
Ze hebben dus misschien ook verkeerde maat oornetje gestuurd, kan gebeuren maar verwacht dan wel dat ze reageren op de mail. Nu gaat mn moeder kijken of ze het kleiner kan maken zodat ik er morgen toch nog mee kan springen (:

BIJNA 90 PAGINA'S, WOOOP WOOOP *\o/*

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:42

Heb je ze nog niet eens gebruikt mette? Dan zou ik ze echt terug gaan inderdaad, dat is echt niet normaal meer..
Echt jammer dat je niet gewoon mooie witte hebt gehad.:( Hopelijk doen ze wat met je mail! :(:)

Ik heb daar nooit problemen mee via internet, wel slechte service voor reperatie laarzen, lang moet wachten na bestelling die je in de winkel hebt gedaan, dat soort dingen.

Jaaaa we praten gezellig door *\o/*

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:48

mmm ik heb ook nooit echt problemen gehad met divoza..
zou ze denk ik gewoon terug sturen.
maarhoezo verkeerde maat oornetje dan mette? was toch wel wit p?

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:49

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 19:46

MissMiekjee schreef:
Floor, als ik een 3x3 stal voor je vrij kon houden had ik dat wel gedaan, maar de 3x3 stallen zijn wel vrij in trek daar. Gelukkig hebben wij als week 9 wel minder mensen, 44 + 24 = 68 , en geen 96 zoals de meeste weken. Wij hebben dus nog over 30 extra stallen de beschikking, waar er vast 3x3 stallen van bij zullen zijn. Komt goed mensjes, chill and enjoy your weekend :D !

AMEN _/-\o_

ah balen mette! :(:)
ik heb ook altijd prima service bij divoza, miss indd even mailen :=
hahahaha as ariana onschuldig as ever :')

gehhehe 2uur op stal geluierd met stalgenootje en de pup :+

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:43

Heb al 2 dagen geleden gemaild dus verwacht eigenlijk al wel mail terug.. :o
Nog nooit gebruikt nee, nu net schoongemaakt maar het roze blifjt er wel klein beetje opzitten..
Achja ik start er morgen mee dus dan zien we wel weer. =)

Mama heeft oornetje aangepast dus die past als goed is nu wel! Ik zie het morgen allemaal wel x'D
Ik neem gwn voor zekerheid ander dekje mee als het er écht niet uitziet hahaha maar daar gaan we maar niet vanuit :D

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:50

We krijgen waarschijnlijk binnenkort post van de KNHS =)
Week 7 heeft ook al de brieven gekregen en dus dan zijn wij ook bijna aan de beurt!

Wat komt het al dichtbijjjj *\o/*

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 11:41

oeehhh niiice! :Y) ik vroeg me al af wanner wij mochten gaan betalen gehhe.. :+

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 12:28

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 14:48

Ohhh mette BRIEEF :D ! Ik hoop dat ze nog even vragen naar je niveau anders zit ik in de oliebol denk ik :').

Oeeh Nadine mooooi!

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 14:55

ja indd hoop ook dat ze nog een keer niveau vragen anders ga ik wel mailen :+

ik heb wss pas na instructieweek L1 debuut -O-
proefwerkweek komt eraan dus dat vinden mn ouders geen strakplan, daarna is het voorbereiden op de vakantie en dan het weekend daarna zijn we meteen weg, 3weken op vakantie, 1 weekje terug en hoppa kamp :+ maargoed, dan gaan we gewoon perfectioneren op kamp en dan kanllen maar :') :Y)

op topspeed presentatie in elkaar aan eht zetten vind eht nog leuk ook :D The Ideal Image of Beauty :)