Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sanned schreef:Hallo allemaal!![]()
Ik kom even binnenvallen. Jullie hebben vast al wel wat gehoord over hoe wij en de paarden verblijven tijdens de instructieweken. Ik ga zelf naar week 5, en bij ons zijn veel mensen die het raar vinden dat de instructieweek evenveel kost terwijl de paarden in noodstallen staan (foto's in ons topic). Daarom ga ik een mailtje naar de knhs sturen. Ik ben op zoek naar mensen die het met ons eens zijn en ook hun naam onder de mail willen zetten. Het gaat ons er niet echt om dat we korting krijgen, maar meer om te laten weten aan de knhs wat we er van vinden. Als je het hier mee eens bent en mee wilt doen aan de mail, mag je mij een pb sturen met je volledige naam en de week waar je heen gaat, dan zet ik je naam er onder.
Hier de brief:
Geachte heer, mevrouw,
Over enkele weken doen wij mee aan een van de Harry’s Horse zomerinstructieweken. Op het moment van inschrijving was reeds duidelijk dat in verband met de verbouwingswerkzaamheden op het KNHS centrum wij in tenten zullen verblijven. Enkele weken geleden werden wij per email geïnformeerd dat ook de paarden in noodstallen zullen staan, met hierbij een foto van de buitenkant van betreffende stallen. Recentelijk hebben wij vernomen hoe de accommodatie er verder uit zal zien, met foto’s van de binnenkant van de stallen, de wasplaats, de tenten en dergelijke. Wij begrijpen dat het door de verbouwing niet mogelijk is om ons met meer luxe te laten verblijven. Hier hebben wij dan ook vrede mee. Echter zijn wij wel van mening dat de huidige accommodatie van invloed zou moeten zijn op de prijs van de instructieweken. Wij begrijpen dan ook niet dat de prijs hetzelfde is als voorgaande jaren, terwijl de accommodatie van mindere kwaliteit is. Wij zouden een korting op het bedrag dan ook redelijk vinden. Wij verzoeken u dit in overweging te nemen.
Met vriendelijke groet,
*de namen van iedereen die hier zijn naam aan wil verbinden, met de week waaraan je meedoet er achter*
Ik wilde zelf ook al deels over dit onderwerp een mail sturen.
Cookie2222 schreef:Vorig jaar was gewoon wie het eerst er was mog als eerste kiezen wamt toen hadden ze ook grote en kleine stallen. maar weet niet hoe ze dat nu doen
Dat zullen meerdere mensen wel hebben.
ergens vind ik de stallen iets minder, alhoewel we al wel van te voren wisten dar er een aantal paarden in niet-vaste stallen zouden komen te staan, alleen zijn die paar nu allemaal geworden
verder vind ik de tenten juist knus en de rijdfaciliteiten zijn zo te lezen ook nog allemaal ''in tact'' 
!
! Sommige mensen uit mijn klas hebben nu al vakantie, meh
. Lang leve biologie, m&o en Frans op de laatste 3 dagen van het examen
. 

Hopelijk doen ze wat met je mail! 
MissMiekjee schreef:Floor, als ik een 3x3 stal voor je vrij kon houden had ik dat wel gedaan, maar de 3x3 stallen zijn wel vrij in trek daar. Gelukkig hebben wij als week 9 wel minder mensen, 44 + 24 = 68 , en geen 96 zoals de meeste weken. Wij hebben dus nog over 30 extra stallen de beschikking, waar er vast 3x3 stallen van bij zullen zijn. Komt goed mensjes, chill and enjoy your weekend!

ik vroeg me al af wanner wij mochten gaan betalen gehhe..
die horen bij mn springdekjee 
! Ik hoop dat ze nog even vragen naar je niveau anders zit ik in de oliebol denk ik
. 
maargoed, dan gaan we gewoon perfectioneren op kamp en dan kanllen maar

The Ideal Image of Beauty