Nayomie schreef:Dus wel gewoon voor je fotografie site, of valt dat ook onder commercieel?
Je mag de foto's niet te koop aanbieden. Alleen voor eigen doeleinden gebruiken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Er zijn bokkers die hebben voorgaande jaren toestemming gekregen om te fotograferen, en dan echt in de ring enzo. Dacht ik. Maar dan moet je HE aanschrijven en om toestemming vragen. Weet niet precies hoe dat zit. Maar gewoon zo plaatjes schieten (wat ik gedaan heb) mag gewoon gratis...of je nou met een compact camera werkt of een SLR...
Nann__ schreef:Bagheera_206 ik heb jou gezien met een 3 meiden geloof ik. Bij de fun and friendship! Die valk kleurige pony is toch ook iemand van bokt? Geweldig hoe dat paard reageerde met die bal. Zijn daar foto's van? Ik wil het aan vriendinnen laten zien!
Nann__ schreef:Bagheera_206 ik heb jou gezien met een 3 meiden geloof ik. Bij de fun and friendship! Die valk kleurige pony is toch ook iemand van bokt? Geweldig hoe dat paard reageerde met die bal. Zijn daar foto's van? Ik wil het aan vriendinnen laten zien!
Bagheera_206 schreef:Mjetterd schreef:Waar ik erg benieuwd na ben:
Wat is jullie absolute hoogtepunt geweest afgelopen weekend op HE?
en
Wat heb je als minst leuk ervaren of wat is tegen gevallen?
Denk de lezing en workshop van Arnd. Haha!![]()
Foto van Arnd toen wij op de grond lagen tijdens de workshop:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 2601_n.jpg
Verder genoeg leuke/mooie dingen gezien.Vond die afsluitende acts in Bit piste ook erg leuk/mooi.
Bagheera_206 schreef:Bellatrix schreef:Oja, een perskaart.
En ik heb ook een paar foto's van Llevado maar die staan in het album op mijn FB...
Richard, wat vond jij het leukste van het hele weekend?
Ik denk het mooie weer. Haha!Nee, ik vond die riddershow wel heel leuk gedaan.