Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bente_ schreef:Faya__ schreef:Ik vond z'n les ook niks aan. Ik was aan het losrijden, moest ik een mop gaan vertellen, dus ik zeg ja ik weet niks en ga verder. En draaf aan, wordt ie boos, waarom draaf je aan, uhm ja ik was gewoon aan het losrijden, zegt ie: ja vertel eerst een mop![]()
Ik zat aan de kant te kijken bij een les, van mensen die ik kende.
Hij zei zo: Nou wat zullen we eens doen vandaag?
Dus wij aan de kant zo: laat ze heen en weer rennen zonder pony voor warming up!!
moesten ze nog doen ook.
_Sannee schreef:bente_ schreef:![]()
Ik zat aan de kant te kijken bij een les, van mensen die ik kende.
Hij zei zo: Nou wat zullen we eens doen vandaag?
Dus wij aan de kant zo: laat ze heen en weer rennen zonder pony voor warming up!!
moesten ze nog doen ook.
Een lolletje mag best, maar je betaald voor die week. Dan vind ik dat je nog wel een goede trainingsles mag volgen..

JoycexLynn12 schreef:En ik hoooooooooooooop dat ik nu ook eens mag lessen bij die knappert met die krullen (arielle hoe heette die ook alweer?)

Touscha schreef:Ben jij er ook bij? Leuk.
Dus hangt er beetje vanaf wat je gewend bent. En nog tijd over om andere nuttige vakantie dingen te doen.
MartineC1711 schreef:JoycexLynn12 schreef:En ik hoooooooooooooop dat ik nu ook eens mag lessen bij die knappert met die krullen (arielle hoe heette die ook alweer?)
Vorig jaar had ie geen krullen meer, wat ie wel had is de tekst van zn collega overgenomen:
LEKKERRRR ZITTEN! GOOOOED ZO! LEKKERRR RIJDEN, ZOOOOO JAAA! Wij lachten ons rot 3 bakken verder