Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dominiquesr schreef:Ik ben terug van Equitana, het was echt super !
Ben wel moe hoor, haha.
Heb erg veel gekocht, en natuurlijk even een foto voor jullie gemaakt.
ik wilde ook nog de 2 nieuwe HKM collecties, bruine en tijger, maar die waren uitverkocht, dus die ga ik maar even bestellen
petraaken schreef:germie schreef:Zijn er ook stands met uitgevers van boeken? Ik zoek een bepaald boek en ik weet dat deze in Duitsland wel te krijgen is (hier ook wel, maar dan zit je met verzendkosten).
Ik ben zeker 2 standen met boeken tegen gekomen en dan enkel Duitstalige boeken volgens mij. Oudere versie worden vaak aan reduceerde prijs verkocht. heb zo een boek van anders 75 euro voor 20 euro kunnen kopen.
petraaken schreef:Dan kan ik je de Boeken Ausgewahlte hengsten van Bernd Eylers aanraden. De nieuwe voor 2010/2011 is 70 euro de oude versie kosten dus 20 euro. Bij een van de boekenstanden kon ik zelfs (pas achteraf vernomen als mijn geld op was) s'morgens stonden er nog geen prijzen bij die stand op die boeken) 4 oude versies kopen voor 100 euro en de nieuwe kreeg ik dan gratis als ik die kerel goed heb begrepen. Er is ook een western versie van die boeken.
Bij de volgende editie hou dus zeker meer rekening dat ik van die boeken kan aanschaffen. Zal dus bij de volgende editie zorgen dat ik meer contant geld bij mij heb.
QueenD schreef:In hal 1, das mijn favoriete hal, staat iemand met de nieuwste hoefschoenen, dit model (weet even de naam niet) sprak mij wel erg aan, heb nu de EB Epic in de kast liggen.