Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Focussed schreef:SteffiiY schreef:Wat balen dat ik dit niet eerder wist!
Ik wil die al zo lang hebben, maar er naast hing een papiertje dat ze no 50,- waren en dit vond ik eigenlijk nog een beetje veel geld.
Jammer dat het zo ver weg is om terug te gaan!
IK WIL ER NU OOK EEN !
SteffiiY schreef:Vind het nog steeds raar van die ES toen ik er afgelopen vrijdag was, hing er gewoon een bordje met 54.95 bij de ES!
SteffiiY schreef:Vind het nog steeds raar van die ES toen ik er afgelopen vrijdag was, hing er gewoon een bordje met 54.95 bij de ES!
MissVicky schreef:SteffiY als jij nou met je internet bankieren dat geld naar mij over maakt en me een printscreen ervan stuurt neem ik morgen dat dekje voor je mee... mijn ouders wonen in Kudelstaart dus we komen regelmatig langs Mijdrecht. Als je t wilt moet je maar ff PBen, ik ga dus morgen met OV. Nog meer mensen die met OV vanaf Utrecht/Rotterdam centraal gaan? Oh ja en kun je nagaan hoe graag ik erheen wil, heb zo een hekel aan Rotterdam, ben Ajacied haha!