Ik ga waarschijnlijk dit jaar voor het eerst .. beetje last minute .. we gaan zaterdag of zondag (denk zondag). Is er nog voordeel de laatste dag? Extra kortingen/opruimingen ofzo? Of werkt dat zo niet?

Heb geprobeerd wat informatie te verzamelen .. ik denk dat we het zo gaan doen:
- navigeren naar de Lilienthalstraße, Essen want daar vinden we P10
- gratis pendelbus naar de hallen (zijn er uren dat deze rijden? Ook na de beurs bv?)
- tickets willen we aan de kassa kopen, moet je dan vroeg zijn of kan je er altijd wel in?
- parkeerticket kan je ook meteen aan de kassa kopen? (gewoon zeggen dat je op P10 staat?) Of moet dat anders?
Qua eten/drank zullen we daar blijkbaar niks tekort komen, eventueel wat meenemen om wachtrijen te overbruggen..
Als ik het zo doe heb ik geen sticker nodig als ik het goed begrijp? En altijd wel parkeerplaats? (we gaan wel 's morgens neem ik aan). Winterbanden zijn ook niet aan de orde gaan we maar even vanuit

Pinnen is een optie maar niet overal als ik het goed begrijp? Kan je wel ergens geld afhalen of moet je alles op voorhand meenemen?
Nog dingen die ik moet weten?
Dat het druk gaat zijn ben ik van op de hoogte, we gaan ook gewoon eens voor de ervaring en medereizigers kunnen jammer genoeg niet door de week ...