Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

misschien kunnen jullie het verslag bewaren voor de aanloop naar HE 2017.Only2Bianca schreef:Ben het echt met Marijn eens, ik heb mij er tijdens het hele project HE toch echt wel een beetje over verbaasd.
Wij (vrijwillig en dus eigen tijd, geld en energie) doen allemaal erg veel moeite om de door jullie opgelegde deadlines te halen en op de juiste manier in te vullen.
Voelt een klein beetje ondankbaar er telkens zelf achteraan te moeten en te vragen om feedback of een plaatsing.
Jammer want het was een onwijs gave ervaring om mee te mogen maken, écht!
Wat mij betreft hoeft mijn verslag niet meer geplaatst te worden, als dat al de bedoeling was na een maand...
Er zit naar mijn mening niemand meer om te wachten zoals hierboven al stond geschreven, zou mijzelf zelfs een beetje schamen het zo laat nog terug te moeten lezen.
Dus bij deze ook voor de Nieuwsredactie: laat maar zitten hoormisschien kunnen jullie het verslag bewaren voor de aanloop naar HE 2017.
Ik zei nog als grapje tegen Brigitte op HE: "Niet te lang wachten hoor, voor je het weet is het kerst." Hahaha...
Zou zomaar kunnen...