Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jammer dat het gister niet helemaal vlekkeloos ging maar ach, het blijven toch levende wezens
mn rugzak is gesigneerd door Britt en Lorenzo en ik sta ook met ze op de foto
is wel een stukkie verder voor mij maar dan neem ik wel een hotelovernachting

vond het best knap dat ik niet in slaap gevallen ben Mickey schreef:Olympia schreef:Ik heb Britt, Lammert Haanstra, Alice Zijlstra, bondscoach Dressuur, Diederik van Silfhout.. En sta ook met Lorenzo op de foto
Duschhh
En met Sanne
Ik lach helemaal dubbel. Sanne had volgens mij echt zoiets van die mevrouw is een beetje koekoek

Olympia schreef:Mickey schreef:En met Sanne
Ik lach helemaal dubbel. Sanne had volgens mij echt zoiets van die mevrouw is een beetje koekoek
Volgens mij dacht iedereen dat met die selfies
Maar ik heb het wel goed gemaakt met snoepjes van Bart

N0a schreef:Ohja. Nog een minpunt was de catering. Wat een belachelijke prijzen hanteren die zeg. €3,50 voor een flesje drinken :/ .. €4 voor een aangebrande hamburger met smerige ui. Nee ik was niet happy.
Chris118 schreef:N0a schreef:Ohja. Nog een minpunt was de catering. Wat een belachelijke prijzen hanteren die zeg. €3,50 voor een flesje drinken :/ .. €4 voor een aangebrande hamburger met smerige ui. Nee ik was niet happy.
Lich er maar net waar je je drinken koopt.
Van 2 euro tot 3,50 inderdaad.
Van de hamburger wagen tegen over de Bit stend heb ik over het weekend wel 3 hamburgers gegeten
Anoli schreef:Chris118 schreef:
Lich er maar net waar je je drinken koopt.
Van 2 euro tot 3,50 inderdaad.
Van de hamburger wagen tegen over de Bit stend heb ik over het weekend wel 3 hamburgers gegeten
En hoe belachelijk die prijzen ook klonken. Helaas kom je die op elk groot evenement tegen. Ik vind het ook te duur hoor en neem dus ook gewoon zelf wat mee.
toe poffertjes gaan halen bij die gang naar de Pennypiste, Gezondheidsplein, Indoorpiste