Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KNHS is er volgend jaar ook weer en hopelijk dan wel alles op orde!
L is puur en alleen dat je al een paar pasjes kunt wijken en de basis erin zit
Je word ook op niveau ingedeeld enzo dus moet goed komen!
merk nu ook echt dat Mexx door de andere training veel beter in z'n bespiering zit, vorig jaar viel ie snel in na zo'n rit maar nu blijft ie mooi rond! Echt heel blij mee
ook krijgt ie vanaf vandaag een halfje muesli erbij voor wat extra energie en elektrolyten, voor straks op de Veluwe als ie veel gaat zweten. Ging er goed in
Ik denk niet dat Wyron nog in de sport uit te brengen is.. hij heeft echt duidelijk pijn aan zijn been, net zijn hoeven bekapt en was een ware oorlog. Voorheen kon ik hem los bekappen, geen probleem. Nu constant zijn been gelijk terug trekken en slaan met zijn voorbeen.. Ik ga Nick oppakken en kijken of hij het gaat redden voor de instructieweek. Baal als een stekker :'( Kan er ook nog wel bij
kirsten3110 schreef:Whahaha serieus? Iid gewoon keihard om lachen dan, sjonge jonge waar mensen zich tegenwoordig al wel niet druk om maken he.. Mijn hemel haha
en jaloezie doet ook veel met een mens
Kheb het ook meegemaakt, maar je paardje hoeft niet te lijden onder het gezeur van andere mensen. Gewoon lekker je eigen ding doen en anders je ouders meenemen als je een keer gaat zodat hun er wat van kunnen zeggen. Het probleem is in de paardenwereld, iedereen denkt alles te weten en zodra je dan een keer wat anders doet dan hun willen begint het gezeik. Gewoon je eigen pad volgen en zulke links laten liggen. Je paardje alle aandacht geven en lekker doorgaan en zonodig naar een andere stal als je echt niet meer wilt. kirsten3110 schreef:Meid hier boven staan. jij lacht straks als laatsteKheb het ook meegemaakt, maar je paardje hoeft niet te lijden onder het gezeur van andere mensen. Gewoon lekker je eigen ding doen en anders je ouders meenemen als je een keer gaat zodat hun er wat van kunnen zeggen. Het probleem is in de paardenwereld, iedereen denkt alles te weten en zodra je dan een keer wat anders doet dan hun willen begint het gezeik. Gewoon je eigen pad volgen en zulke links laten liggen. Je paardje alle aandacht geven en lekker doorgaan en zonodig naar een andere stal als je echt niet meer wilt.
Of misschien naar een stalling waar maar een paar mensen staan en dat het liefste volwassenen? kirsten3110 schreef:Geef je groot gelijk en dat wat jij nu omschrijft is ook de reden waarom ik mijn paarden ook op een eigen weiland heb staan, met stallen erop zodat niemand zich ermee kan bemoeien. Heb het al meegemaakt dat me pony oranje (JA ORANJE!!!) was omdat iemand hem wel is een behandeling zou geven met een pendeltje.. Dat was de laatste keer dat ik op een stalling heb gestaan.. Zit je ook niet meer vast aan openingstijden of dat soort onzin, je kunt gaan en staan waar je zelf wilt. Hou er wel rekening mee dat hij dan wel echt een maatje erbij zal moeten hebben en je toestemming moet krijgen van de gemeente voor een schuilstal eropOf misschien naar een stalling waar maar een paar mensen staan en dat het liefste volwassenen?
Komt goed meid, hoofd omhoog je lekker op je paardje richten en je niet laten kennen. Hun gewoon dood negeren, heb je ze het hardste mee
ik gaat me bedje opzoeken. Hou je taai he