KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 14:04

Ik zit ook te kijken of ik niet naar drachten ga. Het klinkt zo veel beter.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:44

Jaaaaa doe gewoon en dan graag week 27!! :P KNHS is er volgend jaar ook weer en hopelijk dan wel alles op orde!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:46

Jaa maar dat is op L niveau dat lan die van mij nog niet

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:51

L niveau is een ruim begrip ;) L is puur en alleen dat je al een paar pasjes kunt wijken en de basis erin zit ;) Je word ook op niveau ingedeeld enzo dus moet goed komen!

Kheb vandaag me shoot gehad met Nick! Nou meneer had er zin in zeg.. Not hahaha! Niet naar het cadettenkamp geweest aangezien me vrachtwagen het heeft begeven.. (ja hoor kon er ook nog wel bij..) Dus dan maar op de wei. Plak vond het maar wat interessant en Nick heeft netjes zijn rondjes gelopen. Nu maar afwachten op de foto's eentje is er al geplaatst dus bij deze

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ent_tagged

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:56

Ik ga me michien ook afmelde, :| ben aan twijffelen
Gene die reden willen weten zet niet openbaar dus stuur me dan maar pb

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:47

Ik ga wel naar die B+ week dan weet ik zeker dat het goed gaat.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:04

@ Irtj: ik rijd met Mexx ook geen wedstrijden en morgen gaan we beginnen met wijken erop zetten (hij kan enkele pasjes maar valt daarna al snel over de schouder dus daar gaan we aan werken). Heb me ook opgegeven voor de wedstrijdgerichte, komt vast wel goed!
Maar jij gaat je dus ook afmelden voor de KNHS? Gaat wel snel zo :P

@ Kirsten: had op facebook foto gezien, erg mooi!

Zondag strandrit gemaakt met Mexxie met een stalgenoot, was super geslaagd met heel mooi weer :D merk nu ook echt dat Mexx door de andere training veel beter in z'n bespiering zit, vorig jaar viel ie snel in na zo'n rit maar nu blijft ie mooi rond! Echt heel blij mee :) ook krijgt ie vanaf vandaag een halfje muesli erbij voor wat extra energie en elektrolyten, voor straks op de Veluwe als ie veel gaat zweten. Ging er goed in :P

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:36

Ik kan wel janken.. Alsof ik nog niet genoeg oliebol heb gehad de afgelopen tijd staat Wyron echt officieel kreupel nu. Woensdag begon hij al met hinkepinken, sindsdien staat hij al stil maar het word alleen maar erger.. Ook lichte verdikking bij zijn peesaanhechting met de knie van zijn voorbeen. Hallo peesblessure denk ik zo.. :( Ik denk niet dat Wyron nog in de sport uit te brengen is.. hij heeft echt duidelijk pijn aan zijn been, net zijn hoeven bekapt en was een ware oorlog. Voorheen kon ik hem los bekappen, geen probleem. Nu constant zijn been gelijk terug trekken en slaan met zijn voorbeen.. Ik ga Nick oppakken en kijken of hij het gaat redden voor de instructieweek. Baal als een stekker :'( Kan er ook nog wel bij

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:39

Kirsten ik ken het probleem
ik was net aan opbouwen ik zelf en nog paar zien niks maar bijna heel de stal zeg niks ik weet niet meer zal zo wel ff filmpje op youtube zetten en link sturen

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:50

Stuur de link idd zo maar, zal dan is goed kijken.. Wat een klote zooi zeg, baal zo erg! Moet alleen eerst een zadelmaker komen voor me Euroriding zadel als ik Nick meeneem, die moet nodig opgevuld worden! Voordeel aan Nick is, alle knoppen zitten erop, meneer heeft energie voor 10 en loopt zo graag.. Zou me broek van me kont aflachen als ik tegen mijn oud instructeur in de Z bij de paarden zou moeten rijden :P

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:59

Het is wel andalusier dus niet te verglijken met Kwpn zeg het er vast bij filmpje is aan laden voor de pc ;)

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:00

Komt goed, kan daar wel doorheen kijken haha. Beweging blijft beweging en onzuiverheid zie je in iedere gang of ze nou meer voorbeen gebruik hebben of niet ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:06

kirsten3110 schreef:
Komt goed, kan daar wel doorheen kijken haha. Beweging blijft beweging en onzuiverheid zie je in iedere gang of ze nou meer voorbeen gebruik hebben of niet ;)

op stal verglijken met kwpn vandaar ja dan loop die nooit goed haha

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:16

Dan zijn ze aardig dom haha, dat gangwerk kan je niet vergelijken met elkaar

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:18

kirsten3110 schreef:
Dan zijn ze aardig dom haha, dat gangwerk kan je niet vergelijken met elkaar

Zijn ze ook hele ruzie gehad op twitter ik heb me later om dood gelachen haha..

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:24

Whahaha serieus? Iid gewoon keihard om lachen dan, sjonge jonge waar mensen zich tegenwoordig al wel niet druk om maken he.. Mijn hemel haha

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:29

kirsten3110 schreef:
Whahaha serieus? Iid gewoon keihard om lachen dan, sjonge jonge waar mensen zich tegenwoordig al wel niet druk om maken he.. Mijn hemel haha

Ging echt zo : had op gezet pff gewoon koppijn van huilen,
waarom om pablo uuh ook hoezo.? ja omdat die kreupel is zo kreupel valt nou ook wel weer mee , wanneer komt de dierenarts nou niet, toen was gelijk jaa hij loopt op 3 benen dacht zeg niks meer

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:30

heb trouwens via pb gestuurd

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:35

Heb je reactie terug gestuurd en meid en bij zulke ene oor in andere oor uit. Ik vind het wel meevallen ;) en jaloezie doet ook veel met een mens ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:38

kirsten3110 schreef:
Heb je reactie terug gestuurd en meid en bij zulke ene oor in andere oor uit. Ik vind het wel meevallen ;) en jaloezie doet ook veel met een mens ;)

Merkte aan me mobiel, heb nu gewoon geen zin meer door hun om nog te rijden

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:42

Meid hier boven staan. jij lacht straks als laatste ;) Kheb het ook meegemaakt, maar je paardje hoeft niet te lijden onder het gezeur van andere mensen. Gewoon lekker je eigen ding doen en anders je ouders meenemen als je een keer gaat zodat hun er wat van kunnen zeggen. Het probleem is in de paardenwereld, iedereen denkt alles te weten en zodra je dan een keer wat anders doet dan hun willen begint het gezeik. Gewoon je eigen pad volgen en zulke links laten liggen. Je paardje alle aandacht geven en lekker doorgaan en zonodig naar een andere stal als je echt niet meer wilt.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:48

kirsten3110 schreef:
Meid hier boven staan. jij lacht straks als laatste ;) Kheb het ook meegemaakt, maar je paardje hoeft niet te lijden onder het gezeur van andere mensen. Gewoon lekker je eigen ding doen en anders je ouders meenemen als je een keer gaat zodat hun er wat van kunnen zeggen. Het probleem is in de paardenwereld, iedereen denkt alles te weten en zodra je dan een keer wat anders doet dan hun willen begint het gezeik. Gewoon je eigen pad volgen en zulke links laten liggen. Je paardje alle aandacht geven en lekker doorgaan en zonodig naar een andere stal als je echt niet meer wilt.

Zijn sins jan na deze stal gegaan vanwege gezeik op me vorige stal alleen hier is erger geworde dat nu zo iets heb van laat maar, ik zal wel verkeerd doen, zoek nu weiland waar ik lekker niemand om me heen heb

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:52

Geef je groot gelijk en dat wat jij nu omschrijft is ook de reden waarom ik mijn paarden ook op een eigen weiland heb staan, met stallen erop zodat niemand zich ermee kan bemoeien. Heb het al meegemaakt dat me pony oranje (JA ORANJE!!!) was omdat iemand hem wel is een behandeling zou geven met een pendeltje.. Dat was de laatste keer dat ik op een stalling heb gestaan.. Zit je ook niet meer vast aan openingstijden of dat soort onzin, je kunt gaan en staan waar je zelf wilt. Hou er wel rekening mee dat hij dan wel echt een maatje erbij zal moeten hebben en je toestemming moet krijgen van de gemeente voor een schuilstal erop ;) Of misschien naar een stalling waar maar een paar mensen staan en dat het liefste volwassenen?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:59

kirsten3110 schreef:
Geef je groot gelijk en dat wat jij nu omschrijft is ook de reden waarom ik mijn paarden ook op een eigen weiland heb staan, met stallen erop zodat niemand zich ermee kan bemoeien. Heb het al meegemaakt dat me pony oranje (JA ORANJE!!!) was omdat iemand hem wel is een behandeling zou geven met een pendeltje.. Dat was de laatste keer dat ik op een stalling heb gestaan.. Zit je ook niet meer vast aan openingstijden of dat soort onzin, je kunt gaan en staan waar je zelf wilt. Hou er wel rekening mee dat hij dan wel echt een maatje erbij zal moeten hebben en je toestemming moet krijgen van de gemeente voor een schuilstal erop ;) Of misschien naar een stalling waar maar een paar mensen staan en dat het liefste volwassenen?

Hier in de buurt is op elke *grote* * kleine* stal wel iets
Vorige stal begon na maand al alle haat reactie genegeerd en in me hoofd gehouden het is red project nooit gedacht dat ooit normaal op hem zou kunnen rijden
Ga volgende week ook bij veulen kijken en zo gezeldschap maatje of shetlander ofz,,

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:04

Ze kunnen zelfs gezelschap hebben van een geit ;) Komt goed meid, hoofd omhoog je lekker op je paardje richten en je niet laten kennen. Hun gewoon dood negeren, heb je ze het hardste mee ;) ik gaat me bedje opzoeken. Hou je taai he ;)