.Hinke: ik vind toch niet dat het er slecht uitziet hoor! Helemaal niet. Het is ook een jong paard he. Daar werk je stapje voor stapje aan tot je uiteindelijk hebt bereikt wat je wil. Ik wil zelf ook veel te graag dat ze perfect loopt, maar dat zit er gewoon nog niet altijd in.
Madelein: Dat is toch wel echt gaaf! Dat je dat zo kunt doen. Zeker als je verder niet veel kan. En knap dat je erop bent gekomen
. Als ik zonder zadel op bolero stap dan heb ik wel een krukje nodig van 50 cm ofzo haha. Sharona95: Wat goed! Dat zijn betere punten dan de vorige keer, en dan nog de tweede plek ook!! Dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen.
Yelly: Bij mij is ook een wedstrijd afgelast waar ik super graag heen wilde! Zo jammer is dat! Wel fijn dat je nog ergens anders kon starten! En dan hopen dat ze de volgende keer minder kijkerig is! Wanneer ga je weer? En wat leuk dat je van die complimenten krijgt!
Martine: fijn dat je nu wel weer normaal kunt rijden
. jes_sam: hoe gaat het nu met Keetje? Nog steeds beter?
Ik heb morgen weer wedstrijd
. Ben alleen heel benieuwd hoe dat gaat! Ik heb namelijk 4 dagen niet kunnen rijden vanwege het weer! De bak is één groot zwembad geworden! En ze houdt ook niet van regen (daar wordt ze een beetje chaggie van haha), dus haar humeur zal ook niet al te best zijn
. Maarja we zullen zien. Gelukkig geen regen voorspeld tijdens de wedstrijd! 

enkt aan het meenemen van het fototoestel naar stal*
) die van mij is soms zo'n rotzak..
zal straks even een foto uploaden.

Het rijden staat dus een beetje op een laag pitje, ik heb haar deze week slechts één keer gereden.