Ik heb een mail gekregen dat ik sta ingeschreven voor week 2..Ik mis er alleen wel een paar van volgend jaar
hoelaat had jij je ingeschreven?BuenaVista schreef:Ik heb een mail gekregen dat ik sta ingeschreven voor week 2..Ik mis er alleen wel een paar van volgend jaar
anais96 schreef:Nee bedoel met welk paardje:P hihi@Vente even bellen misschien??Ik wacht vandaag wel even af en anders heb ik gewoon pecht
MartineC1711 schreef:hoelaat had jij je ingeschreven?BuenaVista schreef:Ik heb een mail gekregen dat ik sta ingeschreven voor week 2..Ik mis er alleen wel een paar van volgend jaar Vanmorgen een keer, tegen een uurtje of 9
Dan ben je trouwens van harte welkom in het topic van week 2! (of zat je daar al in? )BuenaVista schreef:Ik heb een mail gekregen dat ik sta ingeschreven voor week 2..Ik mis er alleen wel een paar van volgend jaar
_Milou schreef:het mailen gaat per week, dus nu krijgen een paar mensen van week 2 mail, dan van 3 enz.aftellen we zijn bij week 2!mensen van week 3??????????
_Milou schreef:het mailen gaat per week, dus nu krijgen een paar mensen van week 2 mail, dan van 3 enz.oké nu ben ik weer gerustgesteld
Bailey_4ever schreef:_Milou schreef:het mailen gaat per week, dus nu krijgen een paar mensen van week 2 mail, dan van 3 enz.oké nu ben ik weer gerustgesteld Hmmm nou oke, ik ga nu naar huis
ik wacht ook op week 9c we zullen het zo zien even snel paardjes buitenzetten en dan hopen op goede nieuws
gaan de bevestigingen per week dan dus dat ze beginnen bij week 1 ?ander hoef ik hier nog niet in paniek te gaan zitten met mn week 10