Kom je wel morgen dan? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kom je wel morgen dan?
haha omdat ik morgen 3 toetsen heb.. bah.. en dan daarna nog ga helpen de stand opbouwen

.. voor mondeling engels en discussie nederlands mocht je zelf een dag uitzoeken.. en die heb ik allebij op woensdag gezet.. en dan heb ik ook nog een scheikunde practicum.. maarja, hoeft dat niet meer met de ruiterdagen
want donderdag ben ik vrij, vrijdag 1 toets, maandag en dinsdag ook 1 toets

moet alleen me boekje voor engels nog uitlezen voor morgen :s en dan scheikunde even reactieding uit me hoofd leren.. Elessar schreef:Ja, ik kom wel eventjes. Moet even kijken hoe laat. Dat adres klopt? * Gaat routenetten.![]()
Kan morgen eventueel naar 't terrein komen? Heb een nieuwe camera dus kan ik direct even proberen.
dat mag altijd!

Elessar schreef:Gefeliciteerd met je slagen!
Dat is de dochter en die staan er ook ja.
Sorry dat ik voor je antwoord Klumpertje.
7 Uur gaat mij wel lukken, denk ik. Laat maar ff weten!
sjaantje schreef:Wij zijn morgenochtend rond kwart voor 10 bij de Bosrand. Ben je er ook?

OO ja de pony's he! haha je word druk juul
maar het word zeker gezellie als jij er ook bij bent als wij moeten starten! kun je mooi je nieuwe camera ook nemen en op jippy testen

diddlmouses schreef:Er zit toch ook echt een ruitersportwinkel daar in de buurt, weten jullie hoe die heet?