Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jets schreef:Everest schreef:Horse Event was weer fantastisch! Wij waren drie dagen aanwezig met het Fell Pony promotieteam! De pony's deden het super!
Als er iemand foto's heeft gemaakt van de Fell Pony's in de rassenshows/rassendefiles of het WK Fell Pony voetbal, dan horen we het heel graag
Onze pony's hebben ook overigens tot het eind in de stand gestaan om geknuffeld te worden, maar blijft best 'eng' met die dranghekken altijd.
Volgens mij heb ik wel wat foto's van jullie!
Sjolvir schreef:Stout... heeeeeeeel stout, we hebben haar uit de stand moeten halen zat met benen in het hekwerk te hengelen en probeerde hele kindjes op te eten (niet uit kwadigheid, maar tja... het is jong)
Is er vandoor gegaan aan de hand in de losrij ring, oeps, dat was wel echt @$%@^@%^&.
Wel er op gaan zitten met rassendefilie Bit ring, maar vast laten houden, ongelukken zit niemand op te wachten.
Later in fokkerij wereld piste was ze weer braaf, maar wel nog steeds 3 jaar oud![]()
Zeil, moet ik op dat zeil? Er ligt toch nu geen appel?
Vervolgens sprong ze er soort van met 4 voeten op.
[ Afbeelding ]
Foto met dank aan Fjorden brabant.
hahah maar het is ook wat als je 3 bent , volgend jaar beter? Kelly_Taco schreef:Ik ben 3 dagen met mijn PRE op Horse Event geweest!
Was echt geweldig!
Hij was ook zoooooo braaf!
Hij heeft ook 3 dagen in zijn "tuintje" voor de stand gestaan en genoot van de aandacht
Mickey schreef:romyloverrr schreef:Zo, ik ben mij weer klaar aan het maken voor alweer de laatste dag horse-event.
De eindshow wil ik niet weer zien.
Ik vond het maar niets. Hij deed trouwens ook niet bepaald aardig tegen zijn personeel.
Ik heb jou voorbij zien lopen met je naamsticker

Saaams schreef:romyloverrr schreef:Ik bij de EJ 2 dekens, een frontriem, en een nog wat touwhalsters.
Horse Champs heeft trouwens goede zaken gedaan. Het was érg druk bij die stand zeg!
Ik weet ook niet of ik volgend jaar ga, Ermelo is voor mij ver weg (ik kom uit zuid-limburg)
EJ? Was die er?