DUIMEN!!! Ik houd hoop!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb op het begin een bevestiging gekregen dat mijn inschrijving gelukt was!
Citaat:Wie is Marie-José...
Marie José werd opgeleid door Henk van Bergen en behaalde haar diploma voor de instructeursopleiding ORUN in Ermelo. Samen met Jeroen deed zij ook de nodige wedstrijd ervaring in Engeland op, tot en met Grand Prix.
Sinds 1994 is Marie José getraind door Johan Hamminga, Johann Hinnemann, Bert Rutten en Jeroen. Zij is de ruiter van stal met de wedstrijdambities en behaalde al vele successen nationaal en internationaal in de Grand Prix. Marie-José is verder dagelijks druk met de africhting, les geven en het begeleiden van de stagiaires. Daarbij zit ze sinds 2010 in de hengstenkeurings commissie van de New Forest pony’s en is ze voorzitter van de Belangenvereniging van de dressuurruiters.
Wanted2003 schreef:Ik heb de brief ook! Maar even een vraag m.b.t. de lessen.
Je hebt dan 4 keuzes
1: Marie Jose, Marrigje, Diederik
2: Tonnie, Ton
3: Ton, Bart
4: Tonnie, Bart
Moet ik nu voor een 'groep' instructeurs kiezen of voor een individueel persoon? Want ik vind Marie Jose wel goed, maar Marrigje heb ik niks mee en Bart ook totaal niet.
vorig jaar ook gedaan
)
)

), ik weet hoe hij les gaf hier aan de mensen in de regio + rijverenigingen,Wanted2003 schreef:Naja goed.. Als ik hem op de Gelders Kampioenschappen hoor praten over wat voor een amateuristische ruiters en amazones er rondrijden en dat het gewoon verboden zou moeten worden zo slecht en hij scoort zelf 57% dan kan ik zo iemand niet meer serieus nemen.
en dat mensen dat dan horen......goede reclame
zullen vast iets goed doen, de een is alleen wat beter als de ander. 
....wij zijn 2 luilakkers
ik trek het denk ik nog minder als mijn paard

De een ziet het als een hele leuke uitdaging en de ander denkt echt.. Koop een normaal paard!!