Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Leuk om al die verhalen te lezen.
.
. Bolero kan ook echt ineens stilstaan dat ik er bijna af lig
. Maar inderdaad, gewoon kilometers maken en ik dan komt dat vanzelf goed! Zeker bij jou.
.

Hoelang is die nu onder het zadel? 

.
. Dus helemaal bij. 

Je trailer probleem is erg herkenbaar. Die van mij weigert pertinent, maakt niet uit of je het met geduld doet of doorpakt, of of je er een ander paard naast zet. Ze gaat er gewoon niet op. Gelukkig kan ik onder het zadel naar de dichtstbijzijnde wedstrijdlocatie, anders had ik een probleem.
Maar als ik mezelf op film terug zie ben ik toch minder enthousiast
dus moest ze wel meenemen. Dus ik met krukken en al op z'n rug gesprongen. Geen enkel probleem haha! Heerlijk, op zulke momenten vergeet ik alles en hou ik zo ongelofelijk veel van dat dier!! Hij is echt mijn allerbeste maatje.
Gefeliciteerd met je punten!
Leuk! Ik heb één keer geprobeerd om zonder zadel op die van mij te stappen. Dat was geen succes. Ze vond het heel vreemd, dus het werd uiteindelijk een erg kort ritje
Misschien zou het inmiddels wel gaan hoor, maar ik voel eigenlijk niet de behoefte om het te proberen
Outdoor is ze tot nu toe niet zo makkelijk te rijden, dus ik was donderdag al op de wedstrijdlocatie geweest om te lessen en dat ging erg fijn, ook was ze op die locatie totaal niet kijkerig. Ik baalde dus wel dat juist deze wedstrijd af werd gelast. Na een telefoontje bleek ik nog in Schoorl te kunnen starten (fijn secretariaat), dus de plannen werden op het laatste moment gewijzigd
Met inrijden liep ze fijn (dat was binnen), maar helaas kwam ik buiten weer niet rond, ze was zo ontzettend kijkerig in de ring! Tijdens de eerste proef vonden zowel de jury en ik het na vijf onderdelen meer dan genoeg geweest
De jury kwam haar auto uit en ik mocht gelukkig nog een tijdje doorrijden tot ik fatsoenlijk rond kon draven en galopperen
Nog een aantal leuke complimenten gehad, ook kwam er nog iemand naar me toe om te zeggen dat ze vond dat mijn paard fijn kon lopen en dat ze het heel knap vond dat ik met zo'n lastig karakter om kon gaan
Nouja, het is over het algemeen een héél fijn en werkwillig paard, dit is echt een stukje onervarenheid

Echt even een heerlijk pennymomentje, en daar is niks mis mee.

! Dus vandaag even met der gestapt, gewoon lange rechte stukken, lang en laag. 15 tot 20 minuutjes. Dan gaan we morgen even weer kijken hoe ze dan loopt en hopelijk is ze dan niet weer kreupel! Zo niet gaan we dan rustig weer opbouwen.