Vond t erg tegenvallen vandaag ze waren ook al erg veel aan t inpakken en op ruimen terwijl we er rond kwart over 10 al waren
Uiteindelijk wel geslaagd voor n 200 grams waterdichte winterdeken en n uitrijdeken. Ook nog n bodywarmer gekocht en 2 zwepen
xLovesPower
Geplaatst: 22-10-13 17:44
Ik ben vandaag ook naar tentenkamp geweest. Ik vond ook erg tegen vallen... Uiteindelijk thuis gekomen met: - 2 bodywarmers - pot ledervet ( me oude is bijna op ) - me vader had 5 handschoenen voor 10-. & Anky pet - me moeder een fleecevest. - een hv polo hondenhalsband & riem ( vind me vader handig voor ze schapen haha )
Helaas had ik te korte onderbenen voor de thermorijlaarzen. Deze kwamen bijna boven me knieeen uit
Mijn moeder heeft vandaag naar Hyporama gebeld over mijn rijbroek ( die zo snel kapot was ), en we krijgen een tegoed bon opgestuurd van €30 om er iets anders van te kopen, de broek zelf hebben we dus teruggestuurd.
Goede service vind ik zelf dan, binnenkort maar naar een hypo winkel om iets anders ervan te kopen.n
Ik kom even met een domme vraag binnenvallen hoor Wat is tentenkamp precies? Heb zeker dertig pagina's doorgelezen en daaruit maak ik op dat het eigenlijk gewoon een soort van markt is voor paardenspullen?
Tentenkamp is de grote uitverkoop van de hyporama in Rotterdam.
Eight
Geplaatst: 24-10-13 22:21
Bestaat er eigenlijk nog zo iets als tentenkamp ergens anders?
Champie_Me
Geplaatst: 26-10-13 13:46
Paulusjuh schreef:
Een tegoedbon? Ze zijn verplicht je je geld terug te geven ondat het product niet deugt.
ze zijn idd verplicht je geld terug te geven! Ik zou niet akkoord gaan met een tegoedbon. ik zou de broek teruggestuurd hebben in ruil voor een nieuwe (vervanging product) en indien je dit niet wil zou ik geld terug vragen of indien vervanging niet mogelijk is natuurlijk ook geld terug
xFioon
Geplaatst: 26-10-13 16:02
Mijn moeder had voor mij thermolaarzen meegenomen, maar deze passen niet. Weet iemand of het mogelijk is om deze terug te brengen/ te ruilen en tot wanneer dit kan?
In principe mag je tentenkamp aankopen alleen terugbrengen/ruilen tijdens tentenkamp zelf.. Maar je kunt het natuurlijk altijd gewoon proberen, zeker als je ze alleen wilt omruilen voor een andere maat.