Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romylovegino schreef:heey , ben weer terug uit duitsland !
het was super leuk !
ook veel mooie dingetjes:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
HorsePhoto schreef:Ooh het was wel super druk ook hoorMaar dit was ergens hal 7 en we zijn naar daar gerushed in het allerbegin. Het was toen juist iets na 10 uur. Toen kon je nog makkelijk overal tussen wandelen
Na een half uur was dat al gedaan hoorToen kwam echt al het volk ook.
En de BR Pro's waren maar 10 euro goedkoper. Je kon ze nergens goedkoper vinden. Eigenlijk niks van BR was goedkoper. Maar ik ging ze toch zowieso kopen dus voor mij maakte het niks uit
Andere dingen waren dan wel weer spot goedkoop zoals hoofdstellen, kaptomen, bandages en springschoenen enzo.
De bandages en springschoenen (die niet van BR) waren elk 10 euro.
Dan kaptoom 60 euro en hoofdstel 70 euro inclusief teugels en bit.
Scapa waren er echt zotte kortingen. -50% op dekjes en getten sets. Ook bicolors aan 45 euro
romylovegino schreef:heey , ben weer terug uit duitsland !
het was super leuk !
ook veel mooie dingetjes:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
tamaramt schreef:HorsePhoto schreef:Ooh het was wel super druk ook hoorMaar dit was ergens hal 7 en we zijn naar daar gerushed in het allerbegin. Het was toen juist iets na 10 uur. Toen kon je nog makkelijk overal tussen wandelen
Na een half uur was dat al gedaan hoorToen kwam echt al het volk ook.
En de BR Pro's waren maar 10 euro goedkoper. Je kon ze nergens goedkoper vinden. Eigenlijk niks van BR was goedkoper. Maar ik ging ze toch zowieso kopen dus voor mij maakte het niks uit
Andere dingen waren dan wel weer spot goedkoop zoals hoofdstellen, kaptomen, bandages en springschoenen enzo.
De bandages en springschoenen (die niet van BR) waren elk 10 euro.
Dan kaptoom 60 euro en hoofdstel 70 euro inclusief teugels en bit.
Scapa waren er echt zotte kortingen. -50% op dekjes en getten sets. Ook bicolors aan 45 euro
echt!!??
Ik ben namelijk op zoek naar de scapa peesbeschermerssets; welke hal stonden deze dan?
Was dat outlet van scapa zelf of van een bepaalde stand of meederer stands?
XNonnetje schreef:Ik ben gisteren ook geweest. Was erg leuk!
Mooie dingen komen hier ook voorbij!
Ik heb ook best wel veel gekocht. Dit zijn alle aankopen van mij en mn zus samen:
[ Afbeelding ]
Vandaag alles gepast, maar helaas is het groene eskadron deken te klein. Is een maat M, dus als iemand hem graag over wil nemen?
Ik heb ook best wel veel gekocht. Dit zijn alle aankopen van mij en mn zus samen:
[ Afbeelding ]
Vandaag alles gepast, maar helaas is het groene eskadron deken te klein. Is een maat M, dus als iemand hem graag over wil nemen?
[ Afbeelding ]