Haha ja dan kun je inderdaad gewoon ze vinden Ik vergeet volgens mij dadelijk geowon om Anky te kijken, zo zit ik in het roeien! hahaVind het altijd zo lastig om te zien wie nou voor ligt, dat vertekend zo!
Barbabientje schreef:Haha ja dan kun je inderdaad gewoon ze vinden Ik vergeet volgens mij dadelijk geowon om Anky te kijken, zo zit ik in het roeien! hahaVind het altijd zo lastig om te zien wie nou voor ligt, dat vertekend zo!Ja heel irritant die vertekening.Ze zakken iets terug maar kom op
Spirit schreef:NOS is nu dames 8.kijk via internet, geen TV hier...Maar volgens mij liggen ze 2de of 3de..
Huh, hebben ze dat oog van dat paard opgevuld ofzo? Ziet er vreemd uit. Meestal zie je gewoon van die lege oogkassen.
Je zou bijna denken dat ik zelf zo die finale moet roeien zo gat mijn hart elke keer tekeer als Nederland moet Met alles eigenlijk
Spirit schreef:Huh, hebben ze dat oog van dat paard opgevuld ofzo? Ziet er vreemd uit. Meestal zie je gewoon van die lege oogkassen.Ziet er akelig uit
Barbabientje schreef:Je zou bijna denken dat ik zelf zo die finale moet roeien zo gat mijn hart elke keer tekeer als Nederland moet Met alles eigenlijk Ik ook bij alle nederlanders