Tentenkamp 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laurabram

Re: Tentenkamp 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:36

Nee, volgens mij hingen er ook andere (donkere) kleuren bij, maar ik was op zoek naar een wedstrijdbroek en niet naar een andere, dus heel goed heb ik daar niet tussen gekeken.
Ik wil graag een witte met een leren kruis, m'n andere rijbroeken hebben dat wel en voor m'n gevoel zit ik niet lekker met die witte. Maar omdat ik maar 4x per jaar wedstrijd heb, vind ik het zonde om er veel geld voor uit te geven.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:42

Oké thnx. Dan ga ik daar morgen ook ff tussen neuzen.

xxxcatjuxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:45

Ik wil al een aantal jaar naar het tentenkamp maar elke keer geen vrij kunnen krijgen van school of stage. Morgen ben ik dan eindelijk eens vrij en wil wel erg graag gaan. Helaas heb ik geen auto tot mijn beschikking.
I
s het makkelijk om met het OV naar de locatie te gaan? Ik begreep dat ik naar Rotterdam Lombardije moest gaan en daarna de bus moet nemen. Kan iemand mij vertellen welke bus dit is en welke halte ik eruit moet?

Handiger zou natuurlijk zijn als er iemand uit de buurt van Arnhem gaan en gezellig samen met een bokker wil gaan:P Dus bij deze...

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:45

Ik ga morgen ook weer even rondneuzen *\o/*
Ben niet echt naar iets op zoek als zal een mooie rijbroek voor weining altijd leuk zijn.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:48

maar er hingen alleen nog maar bepaalde maten, Zo heb ik van Cavallo toch echt 46 nodig maar die hingen er van geen enkel merk meer.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:49

Zelfdiscipline uitgeoefend.

Moest hebben reflectie hesje, wat die rotzakken al stuk duurder hadden gemaakt dan vorig jaar
en 2 bussen glim glim spray.
Hesje doet het niet goed.. dus moet morgen terug.

VErder niets gekocht, nog met rambo (stal) deken van 50 euro in mijn hand gestaan, maar grootste maat was 1.90 en mijn PONY'S hebben toch echt 1.95, grom...
Zag nog leuk dekje, maar heb ik niet nodig, dus niet gekocht.
(scheelt als je geld op is, kan je heel goed alles laten liggen.)

Was alleen vergeten dat ik fijnmazig hooinet moest, iemand die gezien? En wat ze kosten?
Het was overigens heel rustig vanavond.
En veel van hetzelfde, de koopjes van voorgaande jaren waren er niet, geen wollen halsdekens voor 10 euro of zo..
Geen enkel hoofdstel van 5 euro kunnen ontdekken.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:51

Ja was echt rustig in de avond, maar in de middag scheen het echt druk geweest
te zijn door al die Rambo dekens

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:53

ik vind het wel jammer dat ik geen bitje voor 10,- heb meegenomen :')

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:53

Ik ga nu toch dinsdag :P

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:55

Sjolvir schreef:
Moest hebben reflectie hesje, wat die rotzakken al stuk duurder hadden gemaakt dan vorig jaar
en 2 bussen glim glim spray.
Hesje doet het niet goed.. dus moet morgen terug.

Sjippies, doet 'ie t niet? Ik heb hem nog niet geprobeerd, er moeten nog batterijen in.
Er lag er wel één met batterijen als voorbeeld, maar die waren helemaal geoxydeerd, dus die gaat het nooit meer doen ben ik bang.

Kun je wel ruilen als 'ie t niet doet?

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:12

Ja dat kan. Je heb de bon en het artikel werkt niet naar behoren.
Mijn hesje heb ik al 2 jaar, doet het nog steeds super!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:13

Hmmm.... ik ga eens even op zoek naar batterijen.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:13

Sjolvir schreef:
VErder niets gekocht, nog met rambo (stal) deken van 50 euro in mijn hand gestaan, maar grootste maat was 1.90 en mijn PONY'S hebben toch echt 1.95, grom...

Is 1.90 echt de grootste? Dan houdt het voor mij op...moet een 2.05 hebben... |(

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:17

De kerstboom doet het *\o/*

Hoef ik gelukkig niet terug om te ruilen, volgens mij is dat goed zichtbaar als je buiten bent.
(Oh, en volgens mij zien konijnen kleur, want ze ging heel snel weg toen ik met dat ding naar beneden kwam := ) .

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:22

Laurabram, niet je konijnen een hartverzakking geven!

Don zhivago, die van mij van vorig jaar wat totaal overleden, vandaar dat ik nieuwe had gekocht.
Op stal er batterijen in gedaan, maar hij deed het niet.
Ga nog even andere batterijen proberen, doet ie het dan nog niet, krijgen ze hem retour.
Woon net als jullie om de hoek, dus kan er zo na mijn werk weer langsrijden.

(hoewel het daar vaak komen vaak heel fout is, want dan moet je weer wat kopen. )

Lady ciroc.. ja, was de grootste die er vandaag nog was, helaas...

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:26

Vandaag Lipica laarzen aan laten meten en gelijk nog een keer langs tentenkamp gereden haha.
Helemaal niet goed natuurlijk kwam weer terug met een Eurostar dekje, HV Polo shirtje en nog 3 paar sokken. :')

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:27

Ooooo lees ik daar rijbroeken van cavallo en pikeur uit de middeleeuwen? voor 25 of 50 euro? Dat zijn mijn favoriete modellen :D, hadden ze alleen maar wit?

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:28

Nee ze hadden meerdere kleuren weet niet echt meer welke, vond het zelf niet veel soeps.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:29

Zo, dat was een duur dagje Splendesco.

Sjolvir, dat zou wel linke opzet zijn, kapotte dingen verkopen waardoor mensen terug moeten komen en nòg meer geld uitgeven :oo .
Misschien waren de batterijen op stal te koud, dan weigeren ze ook nog wel eens. Zou wel balen zijn als hij het niet doet.

Nijn zit weer veilig binnen, die was sowieso op oorlogspad, dus die heb ik maar een enkele reis hok gegeven met een bal vol hooi, kan ze zich daar op uitleven }:)

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:31

Laurabram schreef:
Zo, dat was een duur dagje Splendesco.

Ja best wel, maar het is het waard alleen jammer dat ik nog 14 weken moet wachten totdat mijn laarzen klaar zijn. -O-

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:32

Ja, dat is jammer. Maar toch gaat het snel hoor.
Die van mij waren dinsdag klaar maar waren niet goed, dus ik moet nog een weekje langer wachten helaas -O-

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:36

Ik vind die bandplooi dingen wel altijd super fijn, zegmaar dat oude model pikeur jannet, echt dat stenen-tijdperk model :P. Maar dat zou er wel niet tussen zitten denk ik zo.

Ik probeer denk ik toch zondag even te gaan. Eerst Ajax-Feyenoord kijken met het vriend en daarna verplicht even naar tentenkamp ter compensatie :D . Die petrie laarzen zijn 180 euro toch? Ik kan de folder niet meer laden op mijn computer, op het lijstje staan wel hele gave bruine in mijn maten, grote kans dat ze al weg zijn zondag natuurlijk....

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:37

lauraaaa schreef:
Ik vind die bandplooi dingen wel altijd super fijn, zegmaar dat oude model pikeur jannet, echt dat stenen-tijdperk model :P. Maar dat zou er wel niet tussen zitten denk ik zo.

Dan zou ik goed zoeken als ik jou was, want die witte die ik aanhad was wel zo'n model. Best kans dat je slaagt.

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:41

Laurabram schreef:
lauraaaa schreef:

Dan zou ik goed zoeken als ik jou was, want die witte die ik aanhad was wel zo'n model. Best kans dat je slaagt.

Oeiii dan moet ik toch maar gaan! Ooo slecht, ik had het me zo voorgenomen dit jaar even over te slaan... Ik kom dan heus niet alleen met een goedkope rijbroek thuis. Maarja daar heeft iedereen in dit topic een beetje last van :o

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:49

Ben vanavond geweest, en geslaagd voor wat ik wilde hebben.
Die mini shet dekentjes sloegen echt nergens op. Das nog te klein voor m'n pup van 7 maanden :P Er lag er nog eentje die in de buurt van een echt bestaanbare pony kwam, maar die was heel vies en vlekkerig, best zonde dat zoiets gemaakt wordt lijkt me?
En die bruin en zwarte thermo laarzen waren bij iedereen te krap om de kuiten, iedereen stond er aan te sjorren haha!