manzano schreef:Wij hebben trouwens gewoon op P9 geparkeerd naast de beurs..... zonder sticker. Ideaal!
wij waren dus te laat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arielle_ schreef:Ik ben net terug van Equitana, vond het een beetje tegenvallen.
Had wat meer nieuwe, exclusieve dingen ofzo verwacht, maar grotendeels was meer een grote hoop met spullen in de aanbieding die ik hier in de winkel ook gewoon kan kopen..
Wel nog een super mooi bruin hoedje opgehad, paste ook perfect enzo, maar ik dacht ja, dat is misschien al een beetje overdreven, haha
Heb nu een paar fijne 3 in 1 beschermers gekocht, een pessoa bitje, roze bitringen en een emmer met zelf geschept snoep voor de paardjes.
En ik heb een mooie blouse besteld voor op wedstrijd maar die moet nog uit Italie hiernaartoe komen.
Dus was een redelijk goedkoop dagje vandaag, haha.
We waren ook al vrij snel klaar dus we zijn nog even in Dusseldorf gaan shoppen en eten en nou ben ik net thuis gekomen en echt helemaal uitgeput..
Melanie volgens mij heb ik jou nog zien lopen!
_Mellanie schreef:manzano schreef:Wij hebben trouwens gewoon op P9 geparkeerd naast de beurs..... zonder sticker. Ideaal!
wij waren dus te laatwaren om 10 uur in essen alles was al vol
dus moesten uiteindelijk wel naar p10 maar dat was ook super geregelt vond ik
_Joyy schreef:MelanieB: weet je heeeeel misschien nog in welke stand je dat eskadron dekkie hebt gekocht?
moet hem nl voor iemand meenemen.
Gaaf zeg roze bitringen!
MelanieB schreef:_Joyy schreef:MelanieB: weet je heeeeel misschien nog in welke stand je dat eskadron dekkie hebt gekocht?
moet hem nl voor iemand meenemen.
Gaaf zeg roze bitringen!
Nee ik weet het echt nietwas iig bij westernhal en dat je dan met roltrap omhoog ging
![]()
En nog in meerdere standjes hoor dus je zult m wel vinden
Arielle_ schreef:Lukt dat serieus? Respect voor jou! haha![]()
Ga ik morgen maar eens proberen dan.
Ga nu pitten want ben echt helemaal gebroken van vandaag..