Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roskur schreef:Lijkt me leuk in Augustus hoor No_no, als Suzan ook kan/wil.
Enne dan gaan we ook een fatsoenlijke foto van je maken die je op je profiel kan zetten zodat iedereen je in het vervolg herkent.
Rös loopt alweer bijna helemaal goed, nog maar iets gevoelig in draf op de te korte hoef.En over 1,5 week ijzers dus dan zullen ze wel weer goed zijn bijgegroeid zodat de nagels er goed in kunnen. Ik zit weer in Dordrecht, nu is 't weer 1,5 week voor ik mijn poownieman weer kan zien.
JoyCiej007 schreef:No_No: heb je ons ook gezien dan? Had ons anders even aangesproken. Het is zo makkelijk roepen: 'ik heb jullie wel gezien hoor, maar jullie herkenden mij niet', zo kom je dus ook niet makkelijk in contactEr werd iedere dag van alle kanten mij wel toegeroepen! 'hej is dat Ot met de nieuwe wagen???! Mooooooooi hoor!!' en ik dan steeds maar vragen: 'haha dankjewel en met wie heb ik het genoegen?'.
Roskur schreef:Lijkt me leuk in Augustus hoor No_no, als Suzan ook kan/wil.
Enne dan gaan we ook een fatsoenlijke foto van je maken die je op je profiel kan zetten zodat iedereen je in het vervolg herkent.
Rös loopt alweer bijna helemaal goed, nog maar iets gevoelig in draf op de te korte hoef.En over 1,5 week ijzers dus dan zullen ze wel weer goed zijn bijgegroeid zodat de nagels er goed in kunnen. Ik zit weer in Dordrecht, nu is 't weer 1,5 week voor ik mijn poownieman weer kan zien.
Sandrina schreef:Brainless schreef:zo 1 aug:
Sandrina (en Jolanda)
Tassie (natas) en vriendin
za 7 aug:
zo 8 aug:
za 14 aug:
Brainless-Maaike
zo 15 aug:
Brainless-Maaike
za 21 aug:
Brainless-Maaike
Tassie en Vriendin