mariekie schreef:angelax schreef:marieke, welke es pad"?
Een roze met grijs en creme.....
Dies vet, die heb ik ook

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mariekie schreef:angelax schreef:marieke, welke es pad"?
Een roze met grijs en creme.....
Sorriso schreef:mariekie schreef:http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=2646
Deze heb ik voor 30 euries bij tentenkamp.
Moest wel goed kijken en opletten bij sommige zaten fabrieksfoutjes..
Waren die in de aanbieding dan?
Ik was er de eerste dag en toen waren ze nog 54,95...
Balen.
angelax schreef:leuk! allemaal aanbiedingen ?
ratjelover schreef:Rachel_ schreef:Straks lekker naar tentenkamp!
Wil je voor mij kijken of er nog wollen dekens met hals zijn in mt 195? Zo ja: verstop er maar één voor mij, ik ga morgen namelijk
Share schreef:Dat zijn vast meiden die het leuk vinden om eens bij hyporama te werken maar eigenlijk niet goed genoeg geinformeerd zijn over de producten die ze moeten verkopen..
Jammer want het zorgt voor een hoop irritaties waar die meiden eigenlijk ook weinig aan kunnen doen.
Ik vind die man die steeds bij de kassa staat met zijn veel te grote pak, een behoorlijk irritant ventje bahbah..
Marlies94 schreef:Er lagen bij mij nog staaaaaaaaaaaaaaapels.
x_Staceyy schreef:@ coentjuh
op die foto van jou, die caramel bandages, zijn die van global? en hoe duur waren die?
heb een zwart dekje met caramel rand van global, zocht zulke kleur bandages van global, kon ze alleen niet vinden..
Marlies94 schreef:Share schreef:Dat zijn vast meiden die het leuk vinden om eens bij hyporama te werken maar eigenlijk niet goed genoeg geinformeerd zijn over de producten die ze moeten verkopen..
Jammer want het zorgt voor een hoop irritaties waar die meiden eigenlijk ook weinig aan kunnen doen.
Ik vind die man die steeds bij de kassa staat met zijn veel te grote pak, een behoorlijk irritant ventje bahbah..
Haha ik zei zo(wand er stonden op de Hvpolo deken 2 prijzen)is die voor deze of deze prijs, Zei die; de goedkoopste natuurlijk wand het is feest!![]()
Nou joepie wat een feest wat zijn ze toch weer blij..![]()
.