Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
Jaan81 schreef:fresley schreef:Mocht er iemand foto's hebben gemaakt van mijn grote schimmel op Zaterdagmiddag rond 16.00u. Dan hoor ik het graag!
Heb wel een paar fotograven gezien maar tot nu toe nog niemand gevonden die een foto heeft gemaakt.
Heb geen foto's maar zat toen op de tribune te kijken en te kwijlen naar jouw schimmel. Wat een práchtig dier!!!
Sjolvir schreef:Amable had ook wel het meest geniale reclame bord aan het einde van de dag.
Mijn "vreemdste" foto, vond ik net op mijn eigen fotokaart.![]()
[ Afbeelding ]

Volgend jaar ook maar eens kijken of we niet Flanders Horse Expo en/of Equitana onveilig kunnen maken met een paar Bokkers.
Everest schreef:Horse Event was weer fantastisch! Wij waren drie dagen aanwezig met het Fell Pony promotieteam! De pony's deden het super!
Als er iemand foto's heeft gemaakt van de Fell Pony's in de rassenshows/rassendefiles of het WK Fell Pony voetbal, dan horen we het heel graag
Onze pony's hebben ook overigens tot het eind in de stand gestaan om geknuffeld te worden, maar blijft best 'eng' met die dranghekken altijd.

En 2 jaar geleden als 4 jarige ook al . Nu als 6 jarige weer mee en net zo braaf en rustig,veel met kindjes geknuffeld. Goud waard zulke lieve dieren