Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan zou je moeten regelen dat je al een dag eerder kan komen wat ik ook aan het overwegen ben. Ik moet ook een goede 3/3,5 uur rijden er naartoe.. Maar agh je moet er iets voor over hebben he.. haha
Had Ermelo er net nog voor over. Zou dan ook een dag eerder komen. Kom anders het terrein bij de manege niet op. Maar nu kan ik ook rustig oefenen met trailer. En rustig trainen voor volgend jaar zodat we er elkaar voor zijn.
was ik weer
een heerlijke vakantie gehad! Super mooi weer gehad en lekker helemaal niks gedaan, alleen maar lezen, slapen en zwemmen
heb echt het gevoel dat hij ruimer is, beter loslaat en soepeler beweegt, vooral in de galop merk ik verschil. Knap paard 
hoeveelste stond je op de lijst?
), maar ik denk dat het daar wel mee valt om dat hij dan helemaal uit de kudde is van thuis.
Heb de inhuldiging en alles ook gevolgd jezus wat duurde het lang hahaha! XD Gisteravond ook Ron nog ff gereden, hij liep heerlijk, trots op me ventje
Overgangen gaan steeds vloeiender en streken worden steeds minder, er is nog hoop 
Deze tenten worden ook gebruikt op internationale wedstrijden toch? Dus ik ga er vanuit dat dit wel zo geregeld is dat het er geen 30/40 graden wordt?
dus eer dat ik dan weer op zit
Longeer altijd voor het rijden
En ja ik vind het ook erg jammer omdat we toch hier al een band op hebben gebouwd, maar ik vind het teveel nadelen die het nu brengt en te weinig voordelen. Maar als volgend jaar alles weer spik en span is en de paarden gewoon lekker in een paddock kunnen en fatsoenlijke stallen ben ik er zekerste weten bij! Belang van mijn paard staat echt voorop en ik weet dat hij er echt kapot aan zou gaan. Ookal zijn het maar 5 dagen, het is 5 dagen fysiek erg veel inspanning leveren zonder dat ze echt een uitlaat klep hebben door middel van minstens een paddock..
idd Kirsten, volgend jaar hopelijk beter.
als iedereen afmeld