Ik heb vandaag even wat foto's gemaakt van Bolero omdat de zon zo mooi scheen
.(beetje jammer dat haar neus er net niet helemaal op staat)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Alleen is ze wel pas laat zadelmak gemaakt en ze heeft dit jaar dus ook pas haar eerste wedstrijd gelopen. 

Dit jaar vier dus! Bedankt
Ik vind je pony erg aansprekend! Hoe groot is hij? Ik vind het zelf fijn om mijn jonkie wat lager en ronder in te stellen en daarin vervolgens veel te schakelen. Ik probeer veel de binnenhoefslag mee te pakken. 

Daarna heeft ze lekker twee vrije dagen.
De Pavo- en Subli-cup et cetera zijn naar mijn mening weggelegd voor de wat getalenteerdere paarden en amazones en ruiters, ik heb daar dus weinig te zoeken, haha
Je moet toch wel een beetje handig kunnen sturen en een apart paard hebben om op zo'n wedstrijd een beetje leuk mee te doen, haha! Hebben jullie wel plannen om deel te nemen aan de competities voor jonge paarden
? 
Sharona95 schreef:Ah wat staat Bolero lekker te suffen zo in de zon!
Ik kan je filmpje niet bekijken op mijn telefoon Olrinke, ben benieuwd! Die subli cup etc moet je toch bepaalde klasse rijden?
Leuk Yvank!! Dat wil ik ook heel graag, echt leuk.
Gaat het al wel beter Madelein?
Ik heb morgen mijn debuut met mijn jonkie, heb er echt zin in!! Ben heel benieuwd hoe hij reageert!
Olrike schreef:Wat zijn jullie allemaal goed bezig met de jonkies. Wat zijn jullie vooruitzichten mbt de jonge paarden wedstrijden? Subli/Pavo?
... Daarbij is die van mij Gelders, weet dus niet of ik hier gewoon aan mee mag doen...
Maar ik moet nog wel even met de eigenaar overleggen welke we wel en niet gaan doen.

Voorlopig kwamen we niet eens rond in de B vandaag
Uiteindelijk hadden we 168 en 171 punten, oeps
De jury zei nog wel tegen me dat ze het een paard vond met uitstraling en met een goede draf en galop. Ze adviseerde me om gewoon heel veel kilometers te maken in de ring. Ik denk zelf dat ze ook gewoon nog net wat beter aan de hulpen moet komen te staan. Ze sluit zich nu toch wat af bij spanning of wanneer ze heet wordt, mijn hulpen komen dan ook niet meer (fijn) door. Ze galoppeert dan aan wanneer het niet moet (vanuit stap, bijvoorbeeld) en gaat stilstaan vanuit galop et cetera (waardoor ik er bijna af lig, ze stop namelijk echt abrupt). Nouja, ze is pas vier, dus we hebben als het goed is nog meer dan genoeg tijd om ervaring op te doen
Mijn instructeur heeft wel liever dat ik dat in de L1 doe als we straks de punten hebben behaald (die klasse dan uitrijden bijvoorbeeld), maar dat weet ik zelf zo net nog niet.
Heb je die ook al op wedstrijd gestart?
Leuk was het in ieder geval niet, maar ben trots op hoe hij zich verder op de wedstrijd heeft gedragen!
), als je bedenkt dat je er toen pas een kwartiertje op zat en weer in een nieuwe omgeving kwam.
hihi!