Baby_Lucky schreef:Ik ben enkel fnrs lid, hoef je bij lidnmr dan niks in tevullen?
volgensmij gewoon je FRNS lidnummer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorinda__ schreef:Voor iedereen die ook graag op de lijst wil!
... Je kan maar beter duidelijk genoeg zijn haha.
Graag even in een PB naar mij (Jorinda__ > twee onderstreepjes) onderstaande informatie sturen:
- Boktnaam
- Eigen naam
- Eigen leeftijd
- Naam van je paard
- Welke week je gaat
- Indien van toepassing welk niveau je rijdt
- Eventueel een foto van (jou en) je paard
Ach, als we de niveaus erbij zetten, kunnen we net zo goed direct foto's erbij zetten hè haha!
Gelieve niet zelf de lijst quoten, ik zet iedere avond de aangepaste lijst zelf neer om de boel overzichtelijk te houden[/size]!
Ook graag pas een bericht sturen wanneer je weet welke week je je voor in gaat schrijven, anders wordt het alsnog onoverzichtelijk!

yasmin1 schreef:Ah dankje! En bij de dressuurweek dan 2 uur dressuur per dag?
Lezen is zo moeilijk he..
Debbie schreef:yasmin1 schreef:Ah dankje! En bij de dressuurweek dan 2 uur dressuur per dag?
Nee bij dressuur heb je 1 uur dressuur les per dag, en op dinsdag, woensdag en donderdag is er vaak een extra les waar je voor kunt kiezen (meestal is dat longeren, crossen, springen, proefgericht rijden, of iets dergelijk). ' S avonds worden er clinics gegeven waarbij 1 of 2 deelnemers meerijden en de rest kijkt.

cindy1000 schreef:Ik zit echt nog heel erg te twijfelen over de instructieweek dressuur... Ik weer zeker dat het erg leerzaam is, maar is het het echt waard voor die prijs ?
Denise_billy schreef:Dat bedoelen ze ook niet. Ze bedoelen dat je niet met een pony komt die al 3 jaar niet naar de hoefsmid geweest is. Dus dat de hoeven in giede conditie moeten zijn