Jammer dat de show van Lorenzo vandaag minder was, maar alsnog is het reteknap wat die man kan! Gelukkig heb ik het wel goed zien gaan gisteren en vrijdag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jammer dat de show van Lorenzo vandaag minder was, maar alsnog is het reteknap wat die man kan! Gelukkig heb ik het wel goed zien gaan gisteren en vrijdag

Bellatrix schreef:obelix schreef:Wij zijn net thuis na 3 dagen met t Groninger Paard in de Fokkerij wereld gestaan te hebben. Ontzettend leuk gehad en nu met de pootjes omhoog
Heb jij ook meegereden of een paard van jou?
Ik ben trouwens ook weer thuis.Was leuk!!
Slina schreef:En dat was mijn eerste HE. Nu met een bokker die ik daar ontmoet heb naar de McDonald's. Heb paar leerzame clinics gezien en die eindshow was ook gaaf, ondanks de bloopers
echt enthousiast 
Murthul schreef:Slina schreef:Ik weet nog niet of ik volgend jaar ga.
Waarom twijfel je?
Mickey schreef:Mijn dochtertje heeft genoten vandaag. Ik heb nog een aantal bekenden gezien en gesproken. Dat was weer leuk. Leuk ook om te zien hoe dochterlief alles in haar opnam en ook bij het stuk wilde gaan kijken waar de longen en darmen van een paard te zien waren. Natuurlijk ook de stempelkaart van Penny met haar gedaan.
Bella ben ik helaas misgelopen, maar dochterlief vond het wel bijzonder dat ik verschillende mensen kende via Bokt en die haar dan ook weer kenden. maar de grote snoepzak die ze van Bart, Olympia en Leo kreeg was natuurlijk helemaal een schot in de roos
Dat paard hebben wij gelukkig gemist. Is niet zo fijn met een 8 jarige bij me