Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met me 10 jarige Andalusier,

Heb nu 1 winstpunt, zondag weer wedstrijd
als je btw op de reservelijst staat hoef je je toch niet af te melden? Heb me trouwens net ingeschreven voor de Mac Rider Cup in Augustus! Wyron en ik gaan ervoor dit seizoen
en het leukste van alles, degene waar ik Wyron van gekocht heeft organiseert die cup haha! Ben benieuwd wat hij van hem vind.
Het aan het been krijgen is soms zo moeilijk, probeer dat ook vaak, stap draf stap draf, maar op dat moment doet Cavella het en 5 minuten later heeft ze zo iets van bekijk het je maar
Maar wel goed dat die van jou het beter snapt
Ook al een fijne les gereden
Heb je een pb gestuurd over de annulering. Die instructieweek is dat die wat op de site van ej staat? Haha ja Cavella begint steeds fijner en beter te lopen
Ook de privelessen helpen enorm.
En wat fijn dat het rijden steeds beter gaat en leuk dat je de wedstrijden weer gaat oppakken. Wat leuk dat de jongste het zadel gewoon toeliet
Spelenderwijs doen en dan moet het allemaal goed komen
Helemaal gelijk heb je over die tent. Ben blij dat ik mooi volgend jaar kan gaan, heeft de blessure toch nog nut gehad haha
Wat goed dat hij zo de trailer in liep 
2x per dag op een dag, goeie richting, dan moet het wel gaan lukken 

Leuk paardje. Mijn niveau, uhm hoop toch richting de B, rij geen wedstrijden. En maakt niks uit welk niveau je rijdt, je komt om te leren en plezier te maken 
Ben bang dat Cavella met wendingen weer valt of verkeerd springt dus twijfel heel erg als we richting hindernis gaan in een parcour. Rechte lijnen gaan allemaal goed maar de rest....
Ze gaat het toch nog een keer leren, wat ik al in een jaar bereikt hebt met haar, had ik nooit gedacht. Van dikke weide/crosspony naar spring/dressuurpony

Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar mij zal je niet zien op de instructieweken dit jaar. Heb me helaas moeten afmelden vanwege een blessure wat Cavella begin dit jaar heeft opgelopen.
waarom dat?
SRY schreef:@ moonforever : Ja denk eens kijken of het wat is maar niet dus. Als ik wou kon ik me wel redelijk goed uitleven in de winkel maar niet gedaan, alleen met een halster + touw thuis gekomenIk weet niet of je het hebt meegekregen, maar mij zal je niet zien op de instructieweken dit jaar. Heb me helaas moeten afmelden vanwege een blessure wat Cavella begin dit jaar heeft opgelopen.
Osteopaat kan goed helpen, heeft bij Cavella goed geholpen. Was de enige optie eigenlijk.
@ lrtj_ : Hahahawaarom dat?