Winner91 schreef:@Madelein, bedankt voor je advies. Kan ik alleen maar van leren.
Ik moet eerlijk gezegd toegeven dat deze clinic niet helemaal mijn ding was. Van deze instructrice
moest ik veel oplossen aan de voorkant ipv de achterkant, dit terwjil ik het andersom doe bij mijn eigen instructrice. Rij hem inderdaad lang en laag maar pak hem eind van de training wel op omdat ik niet zo'n "antoine-de-bot" paard wil. Niet vervelend bedoeld tegen de mensen die wel fan zijn van deze manier maar dit is niet "mijn" manier. Probeer mezelf inderdaad te begrenzen dat ik niet te snel ga, ik kom snel in de verleiding omdat hij het zo snel leert. Iedergeval bedankt en ik ga zeker wat met je tips doen.
Geen idee wat een 'antoine-de-bot' paard is haha!
Maar dat klinkt inderdaad beter. Ik weet precies hoe verleidelijk het is, ik heb het zelf ook gehad met mijn paardje. Wij zijn er een tijdje terug tegen aan gelopen, eigelijk te snel voorbij de basis, waardoor je dan in de moeilijkere oefeningen ( wij hadden het vooral in de voltes E-B-E in galop) in de knel komt. Ik kreeg ineens een flink verzet hierop.
Nu weer een tijdje terug naar de basis ( door mijn instructrice dan, ik kan nog steeds niet rijden...
) en het gaat nu zo veel beter!
Succes en veel plezier!